زمان : 24 Esfand 1390 - 17:10
شناسه : 48099
بازدید : 3093
مهریز با جاذبه های گردشگری آماده استقبال از میهمانان نوروز 91 مهریز با جاذبه های گردشگری آماده استقبال از میهمانان نوروز 91

مهریز با جاذبه های گردشگری آماده استقبال از میهمانان نوروز 91

یزدفردا :رئیس ستاد تسهیلات نوروزی مهریز : دارالولایه و باغشهر استان با بیشترین جاذبه های گردشگری آماده استقبال از میهمانان نوروز 91 می باشد

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی وسرپرست شهرداری مهریز طی نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: شهر مهریز بدلیل قرار گرفتن در مسیر جاده بین المللی و نیز پیشینه کهن و برخورداری از صدها جاذبه فرهنگی، تاریخی و طبیعی هر ساله پذیرای خیل عظیم مسافرین نوروزی می باشد.

به گزارش اعظم زارع خبرنگار یزدفردا" سید مصطفی طباطبایی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان به منظور استقبال از مسافرین نوروزی، اظهار داشت: در این خصوص کمیته های هفت گانه با مسئولیت شهرداری بعنوان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شامل کمیته بهداشت و درمان ، انتظامات و امنیتی ، نظارت و کنترل بازار، فرهنگی اجتماعی ، حمل و نقل جاده ای ، اسکان و پذیرایی تشکیل و فعالیت خود را از مدتها پیش آغاز کرده اند.

سرپرست شهرداری مهریزدرادامه ازکمیته های هفت گانه خواست توجه به مبانی دینی وارزشی دربرنامه های نوروز درهمه زمینه ها وپرهیز از هرگونه اقداماتی که درجهت کم رنگ شدن ارزشهای ناب محمدی را سرلوحه خود قرار دهند .

وی با اشاره به روز نهم فروردین که روز معرفی مهریز در نظر گرفته شده است افزود: از جمله برنامه های این روز که در محل باغ پهلوانپور مهریزبا حضور میهمانان ومسئولین برگزار می شود ،اجرای گروه موسیقی وپختن آش محلی می باشد .وی ضمن اشاره به جاذبه های گردشگری ، سیاحتی و زیارتی مهریز مکانهای تاریخی ودیدنی شهرستان از جمله قلعه های زین الدین وسریزد ، پارک های کوثر، سرو، گلستان ، بهارستان ، باغ پهلوانپورو همچنین تفرجگاههای کوهریگ و غربالبیز را از جمله مراکزی دانستند که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی تصریح کرد: شهرداری، آموزش و پرورش، مخابرات، برق، نیروی انتظامی، بازرگانی، مجامع امور صنفی، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و ترابری، هلال احمر و سایر دستگاه های ذیربط آمادگی کامل جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

سید مصطفی طباطبایی خاطرنشان کرد: سامانه پیام کوتاه ستاد تسهیلات نوروزی مهریز به شماره 3000600090 به صورت 24 ساعته آماده ارائه جهت دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارشهای میهمانان گرانقدر نوروزی فعال می باشد.

وی درپایان با بیان اینکه بعد از گذشت 15 سال با توجه به حجم تردد مسیر عملیات اجرایی ورودی شهر نیمه کاره مانده خواستار توجه و پیگیری مسئولین مربوطه به این امر شد