زمان : 19 Tir 1403 - 10:32
شناسه : 480
بازدید : 35212
آموزش هتلداري با چهار مدرك بين‌المللي آموزش هتلداري با چهار مدرك بين‌المللي

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا"براي نخستين بار در ايران چهار مدرك بين‌المللي براي يك دوره شش ماهه هتل‌داري داده مي‌شود.


جاذبه‌هاي گردشگري:براي نخستين بار در ايران، با گذراندن يك دوره آموزشي غيرحضوري هتل‌داري، چهار مدرك معتبر بين‌المللي به دانشجويان ارائه مي‌شود.
اصغر ژیان دربندی، مديرانستیتو مدیریت هتلداری کیان با اعلام اين خبر گفت: «‌مدرک مدیریت هتل از Canadian Business College کانادا، مدرک مدیریت هتل از TAFE NSW- NORTH COAST INSTITUTE, AUSTRALIA استرالیا و نیوزلند و مدرک معتبر فارسی و انگليسي مدیریت هتل انستیتو مدیریت هتلداری (کیان ) كه مورد تاييد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نيز است، مداركي است كه به پذيرفته شدگان اين دوره اعطا مي‌شود.
او با بيان اينكه گواهینامه بین المللی انستیتو مدیریت هتلداری (کیان) مورد تائیدکشورهای استرالیا،سوئیس ،کانادا،امریکا، نیوزلند است، اضافه كرد: پذيرفته شدگان اين دوره مي‌توانند به‌ مدت 6 تا 12 هفته برای کسب تجربه در زمينه هتل‌‌داري به استرالیا و كانادا سفر کنند و یک هفته در اين كشورها مدیريت يك هتل را به صورت آزمايشي عهده‌دار شوند.
به گفته دربندی مدت هر دوره حدود شش ماه و شهريه در نظر گرفته شده براي آن سيصد و شصت هزار تومان است.افرادي هم كه مايل به شركت در تورهاي هتل‌دار‌ي باشند مي‌توانند با پرداخت 4 ميليون و پانصد هزار تومان در اين تور آموزشي 11 ميليون توماني شركت كنند.
مدرك پيش‌نياز براي شركت در اين دوره ديپلم دبيرستان است و مدیران و کارکنان هتل‌ها با دو سال سابقه کار دریکی از هتل های معتبر، دانشجویان رشته‌‌هاي هتل‌داري، مدیران و مدرسین آموزشگاه‌های هتل‌داری مي‌توانند با شركت در آزمون پايان دوره موسسه كيان، مدرك بین‌المللی هتل‌داري اين موسسه را دريافت كنند.افرادي که هیچ سابقه‌اي در رشته هتل‌داری ندارند نيز در صورت قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری مي‌توانند در اين دوره‌ها ثبت‌نام كنند.
مدرك اين دوره معادل كارداني است و دارندگان اين مدرك مي‌توانند براي اخذ مدرك كارشناسي در كشورهاي آمريكا، كانادا،استراليا و نيوزلند ادامه تحصيل دهند.
دربندي با اظهار خشنودي از اينكه در پنج ماهي كه از آغاز به كار اين موسسه مي‌گذرد، بسياري از مديران هتل‌هاي چند ستاره در اين دوره ثبت‌نام كرده‌اند، گفت:اولين فارغ‌التحصيل اين موسسه كه مديريت هنرستان هتل‌داري هما در مشهد را به عهده دارد، در ماه گذشته مدرك خود را از Canadian Business College كانادا دريافت كرد.
مدیریت سیستم کامپیوتر هتل، مدیریت پذیرش هتل، مدیریت غذا و نوشابه، حسابداری هتل و پذيرش از ديگر دوره‌هاي اين موسسه است.

يزدفردا از ميراث خبر