زمان : 22 Esfand 1390 - 01:02
شناسه : 47967
بازدید : 10346
نمایندگی بین شهرستانها چرخشی باشد تا هر دوره نماینده از هر شهر وارد مجلس شود(19 نظر) پیشنهاد دکتر فروزان نیا در جمع مردم مهریز : نمایندگی بین شهرستانها چرخشی باشد تا هر دوره نماینده از هر شهر وارد مجلس شود(19 نظر)

پیشنهاد دکتر فروزان نیا در جمع مردم مهریز :نمایندگی 5 شهرستان بین شهرستانها چرخشی باشد تا هر دوره نماینده از هر شهر وارد مجلس شود

یزدفردا :سرپرستی مرکز استان  : دکتر فروزان نیا رئیس ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارعزاده شد.


در مراسمی با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان مهریز دکتر سیدخلیل فروزان نیا  مسئولیت ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارعزاده را متقبل شد.


دکتر خلیل فروزان نیا در همایش تحت عنوان وحدت که در محل مسجد براستین مهریز برگزار شد با بیان اینکه مردم مهریز در بلندطبعی سرآمد استان هستند گفت: اطمینان دارم مهریزی ها هیچ گاه حق شهرستان های دیگر را نخوردند و نخواهند خورد و با موفقیت حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده حق شهرستان های دیگر داده خواهد شد.


وی افزود: سعی کنید در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نفراتی که لیاقت دارند را انتخاب و در کنار سردار صالح جوکار قرار دهید تا مشکلات استان هر چه بهتر رفع شود.


وی گفت: قبل از اینکه به مهریز بیایم مسئولیت ستاد سردار صالح جوکار داشتم که خوشبختانه سرداری برجسته و لایق این مقام به مجلس راه یافت.


وی اضافه کرد: در آینده خواهید دید سردار جوکار موقعیت استان یزد را تغییر خواهد داد و این برای هر ۵ شهرستان مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد مثمرثمر خواهد بود.


فروزان نیا عاجزانه از مردم خواست: قدر موقعیتی که برای شهرستان مهریز و ۴ شهر دیگر به وجود آمده را بدانند و مطمئن باشند با توجه به شایستگی و لیاقتی که در حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده وجود دارد با همت شهرستان های دیگر لازمه پیشرفت هر ۵ شهرستان فراهم خواهد شد.


وی در پیشنهادی به مردم ۵ شهرستان گفت: شهرهای دیگر برای اولین بار شخصی مهریزی را وارد مجلس کنند و این بین شهرستانها چرخشی باشد تا هر دوره نماینده از هر شهر وارد مجلس شود تا تمام شهرستانهای به حق خود برسند.


دکتر فروزان نیا در ادامه تاکید کرد: همه کمک کنند که فردی انتخاب شود که بتواند حال و آینده این شهر و تمام شهرهای حوزه انتخابیه را دگرگون کند و عدالت را بین این شهرها برقرار کند.


وی از مردم خواستار رعایت قوانین انتخاباتی و احترام گذاشتن به این قوانین شد و افزود: انشا الله بتوانیم شرایط را طوری پیش ببریم که در کنار قانون و در کنار رعایت مسائل شرعی همبستگی را بین خودمان حفظ کنیم و موجبات حل ناعدالتی این حوزه انتخابیه را فراهم کنیم تا هر ۵ شهرستان از این سود ببرند.


وی در سخن آخر خود گفت: لازمه پیشرفت هر شهری و منطقه ای این است که حرف همه مردم و مسئولین یکی باشد.


مهندس سیدابوالفضل کشفی شهردار منطقه یک استان یزد  هم در سخنانی از حماسه ی عظیمی که در حوزه انتخابیه مهریز به وقوع پیوست قدردانی کرد افزود: خوشحالیم که باری دیگر مردم شهرستان مهریز با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند و شاهد حضور حداکثری مردم عزیز و شریف و نجیب و صبور این حوزه در پای صندوق های رای بودیم.


وی اظهار امیدواری کرد: با اتحاد و وحدت تمامی محلات شهرستان برای رشد و بالندگی شهر و استانمان قدمهای مثبتی را برداریم.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده ضمن قدردانی از حضور مردم و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خلق این حماسه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و افزود: رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای، بدانید این مملکتی که شما آن را رهبری می کنید بیشه ای است که در آن شیران ژیان، جنگ آوران قدرتمند، رزمندگانی که دیروز با اسلحه رزم به شکار روباهان رفتند امروز با تک تک آرای خود چنان تو دهنی به بزدلان اسیر دنیا و مادی گرایان زدند که هیچگاه از ذهن آنها پاک نخواهد شد، مخصوصا آن حیوان پست، ابوما که نشسته بود زوزه میکشید و منتظر نرفتن مردم به پای صندوق های رای بود.


وی افزود: دشمنان دیدند که چگونه کشور و مملکت ما با آرای عزت طلبی خود قیام کردند.


وی ضمن بیان اینکه این رقابت سالم و بی دغدغه باعث شد که مردم شریف ما بدون کوچکترین مسئله امنیتی اینقدر زیبا وارد صحنه شوند افزود: به همسنگران عزیز و بزرگوارم که به عنوان کاندیدای این دوره مطرح بودند و با لیاقت وارد مجلس شدند تبریک می گویم.


وی افزود: در زمان تبلیغات انتخابات چندکاندیدا از من سوال کردند که مصلحت می دانی من کناره گیری کنم ولی من خواهان ماندن آنها در صحنه رقابت و شکوفا شدن آنها شدم.


نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد اظهار داشت: در راستای حرکت جدید ما که برای رسیدن به قله ی پیشرفت است نصیب بنده شد که نخبه ی کشور و استانمان و مایه افتخار شهرما بعد اینکه توانستند یک رزمنده دلاور با نام سردار صالح جوکار را به سنگر مقدس مجلس بفرستند و برادر عزیز دیگرم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده همسنگر و همدرس در حوزه های علمیه، مسئولیت ستاد انتخاباتی این حقیر را تقبل کنند.


وی اظهار امیدواری کرد : با وحدت و اتحادی که بین این چند شهرستان برقرار خواهد شد با تشکیل مثلث مبارکی با سردار صالح جوکار و حجت الاسلام یحیی زاده بتوانیم در مجلس شورای اسلامی تمام حقوق از دست رفته ای که کسی نبود فریاد آن را بزند انشا الله به حوزه انتخابیه محروم این ۵ شهرستان برگردانیم و همه آنها شهد شیرین وحدت را بچشند.


در این مراسم مجید دهقان چناری نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تقدیر از مردم مهریز خواستار حفظ اتحاد شد و گفت: تا به حال اینگونه مشارکت، وحدت و یکپارچگی را ندیده بودم که یقیناً به نتیجه رسید.