زمان : 30 Dey 1385 - 00:59
شناسه : 4619
بازدید : 1591
علت فوت دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس علت فوت دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس

علت فوت دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس

رييس دانشگاه تربيت مدرس با تاييد فوت دانشجوي دكتراي اين دانشگاه، گفت: احتمالا انفجار كپسول آزمايشگاه علوم پايه در شب گذشته (چهارشنبه‌شب) علت فوت اين دانشجو بوده است.

دكتر دانشجو، در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفي آموزشي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ساعت 20:35 دقيقه شب گذشته طي وقوع حادثه‌ در يكي از آزمايشگاههاي علوم پايه دانشگاه دو نفر زخمي شدند.

وي افزود: يكي از حادثه‌ديدگان، دانشجوي دكتراي دانشكده علوم پايه دانشگاه، در اين حادثه آسيب جدي ديده و طبق آخرين اخبار، فوت كرده است. همچنين دانشجوي ديگري كه از دانشجويان دانشگاه تربيت مدرس نبوده اما با دانشگاه همكاري داشته، بر اثر اين حادثه دچار آسيب سطحي شده است.

دانشجو با بيان اين كه علت وقوع اين حادثه توسط بازپرس كلانتري و آتش‌نشاني در حال بررسي است، گفت: بر اثر تحقيقات اوليه انفجار يكي از كپسول‌هاي آزمايشگاه به وقوع اين حادثه منجر شده، البته دانشجويي كه فوت كرده از كارشناسان نخبه و خبره در استفاده از دستگاه مربوطه بوده است، با اين حال علل وقوع حادثه و انفجار كپسول، در حال بررسي است.

رييس دانشگاه تربيت مدرس در پايان با ابراز تاسف از فوت اين دانشجو خاطرنشان كرد: از آنجا كه حادثه در ساعت 8 و 35 دقيقه شب رخ داده است موفق به جلوگيري از وسعت و توسعه آن در ساير قسمتهاي دانشگاه شديم.

< قبل بعد >