زمان : 28 Mehr 1384 - 23:53
شناسه : 459
بازدید : 1399
و سرانجام عاصی، استاندار یزد شد و سرانجام عاصی، استاندار یزد شد
 

و سرانجام عاصی، استاندار یزد شد

 

بعد از مدتها بحث و گمانه زنی های مختلف و مطرح شدن اسامی بسیارو تحلیل و تفسیرهای گوناگون در سایت ها و مطبوعات، سرانجام عاصی صادق و مردمی، رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در یزد، تسلیم جریانات سیاسی گشت و برخلاف میل و خواست باطنی خود، استاندار یزد صنعتی شد، تا بعنوان نماینده و آئینه احمدی نژاد،آغازگر تحول و تغییری عمیق و ریشه دار در استان یزد گردد. و اما آیا عاصی خواهد توانست، که با تکیه بر اصول عدالت و صداقت و بندهای میثاق نامه احمدی نژاد، خارج از دایره بسته، تصمیم بگیرد و حرکت کند و بدون ایجاد تارهای نو، تارهای تنیده ثروت و قدرت را پاره نماید؟

عاصی برگزیده و منتخب گروه ها و احزاب اصول گرای یزد هست، اما نماینده و مدافع منافع آنان نیست، که خود اصول گرایی است که با شایسته سالاری و نفی رابطه گرایی و خدمتگزاری مردم، اصول گرایی را دوباره باز معنا خواهد کرد.

عاصی در این شرایط و هنگامه ای که مردم محروم و گروههای سیاسی و باندهای اقتصادی، خواست و توقعات متضاد و گوناگون بسیاری دارند، ناخواسته و به اجبار، راه خطرناک و سخت و پرفراز و نشیبی را شروع کرده است، راهی که با کوچکترین خطا و لغزش و غفلت، موجب تباهی دنیا و آخرتش خواهد گشت، و گروهای سیاسی تند رو و اصول گرا را برای همیشه از صحنه خارج خواهد کرد. ادامه در سايت شوق دات كام