زمان : 25 Mehr 1384 - 10:14
شناسه : 454
بازدید : 1698
جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد     رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

با سلام و آرزوي صحت و سلامت همه خدمتگذاران به اسلام عزيز و محرومين و مستحقين جامعه و با اميد مزيد توفيقات براي حضرتعالي ، ميدانم انساني مثل من حق ندارد مصدع اوقات شريف و گرانبهاي حضرتعالي شود اما درد و رنج ناشي از ظلمي كه به من و خانواده ام وارد شده است آنهم از طرف كانوني كه بايد مركز فهم و عقل و تدبير باشد يعني وزارت آموزش و پرورش و سازمان تابعه آن ، روزهاي سخت و بحراني و پر از درد و شكنجه دوران اسارت 8 ساله ام را در عراق آنهم در شرايطي كه در جسمم تركش هاي يادگاري و مجروحيت شيميائي آن دوران حماسه و عزت را به يادگار دارم را در مقايسه با كم لطفي آماده خواران اين دوران كه مناصب را اشغال نموده و درد درون ما را حس نكرده و چاره اي براي حل مشكلات ما نمي كنند ، چون دوران خوش آن كسي است كه تا كنون نه رنجي داشته و نه دردي را حس نموده و با وصف اين روزگار اي كاش هرگز از بند اسارت آزاد نمي شديم ، الحاصل عمر انسان نيز بگذرد و اگر حقي است حساب ما به قيامت باشد .
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد
بنده و خانواده ام از جمله كساني بوديم كه براي تحقق شعائر ارزنده و اسلامي جنابعالي چه نذر و نياز ها كه نكرده و چه سحر ها به درگاه خداوند نناليده تا آنكه بحمد الله حق غلبه كرد و بيرق عدالت در دستان شما به اهتزاز در آمد و اكنون در عنفوان عمر اين دولت كريمه اولين تير مستقيم به پيشاني من و خانواده ام خورد آنهم توسط آناني كه هنوز در حال و هواي توسعه سياسي ، مردم سالاري و … سير مي كنند و شايد بوي دولت عدالت گستر به مشامشان نرسيده و تيغ تيز عدالت بر بالاي سرشان قرار نگرفته است .
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد
قصه اينست كه مجلس محترم مصوب نمود چهار هزار معلم حق التدريس براساس دستور العمل اجرائي قانون بكار گيري معلمان حق التدريسي به استخدام رسمي در آيند و از بين آنان مقرر شد هزار نفر از مربيان مهد كودك و آمادگي نيز با رعايت آئين نامه مذكور استخدام شوند . حال عدالت را در نحوه بكارگيري اين عزيزان ملاحظه فرمائيد ، معلمان حق التدريسي با داشتن حداقل 4 سال سابقه كار به استخدام در مي آيند و با توجه به دستور العمل مذكور صفحه چهار رديف 1-4 بيست درصد از سهميه استخدامي مخصوص خانواده هاي شهداء ، مفقودان و آزادگان و جانبازان است كه فقط معلمان حق التدريسي با سابقه 4 سال مشمول استفاده از اين حق نيز مي شوند ، اين در حاليست كه اولاً درقبال در نظر گرفتن 4 سال سابقه براي آن گروه ، براي مربيان مهد و مربيان آمادگي سابقه 14 و 15 سال طلب مي شود و از طرفي ديگر گفته مي شود مربيان آمادگي از خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان حق استفاده از سهميه بيست درصد مذكور را هم ندارند ؟!!! آيا اين دو گانگي را در هيچ مكتبي حتي لائيك ها سراغ داريد و آيا اين مثل يك بام و دو هوا نيست ؟ آيا اين شايسته نظام است ؟
جناب اقاي دكتر احمدي نژاد
چطور ممكن است همسر بنده و امثال وي كه هنوز هم متحمل عواقب نا هنجاري هاي روحي دوران اسارت هشت ساله ما و نيز بلا كش صدمات شيميائي و جراحت دوران جنگ ما هستند و آسايش شب و روز شان سلب شده نمي تواند از سهميه آزادگان و جانبازان استفاده نمايد اما در همين آئين نامه همين حق به عده اي ديگر داده مي شود ؟؟ مگر من و امثال من ، كه همسرانمان مربي آمادگي با 14 سال سابقه كار هستند و اينگونه به جفا با آنان رفتار مي شود ، براي اسرائيل يا آمريكا جنگ كرده ايم ؟ يا اينكه از نظر اين حضرات من و امثال من آدم به حساب نمي آئيم ؟ همسر بنده خانم س كارگران بافقي 14 سال است با تحمل گرما و سرماي كويري و با ايثاري وصف نا پذير خالصانه و مجدانه به امر تعليم و تربيت شكوفه هاي اين خطه همت گماشته بدان اميد كه وعده و وعيد اين جماعت در طول اين 14 سال كه هر ساله به آنها مژده استخدام مي دادند محقق شود اما هم اكنون كه مجلس محترم سبب را فراهم نموده نه تنها مسؤلين مربوطه حاضر نيستند عدالت محقق شود بلكه حق مسلم همسران ما كه برخورداري از امتياز جانبازي و آزادگي ما ست را هم از آنان سلب نموده اند فلذا دست استمداد به سوي حضرتعالي كه فرياد احقاق حق محرومين و عدالت طلبي علي (ع) را در حلقوم داريد دراز مي نمايم و عاجزانه مي خواهم حقوق تضييع شده اين قشر مظلوم و محروم ( مربيان آمادگي خانواده ايثارگران ) را مسترد نموده دستور فرمائيد در صورت صلاحديد موضوع استخدام آنان مثل سائرين حل و فصل گردد .
در پنا حضرت حق مستدام باشيد .
والله هو المستعان
حبيب حسن زاده بافقي

سايت يزدفردا"قابل توجه مدير سازمان آموزش و پرورش استان يزد

ح-ج (جانباز   كه او هم همسرش 14 سال سابقه كار دارد ) لازم به ذكر است اسامي خواهران فوق الذكر در سايت  محفوظ عندالزوم منتقل خواهد شد و افراد مشابه نيز مي توانند در قسمت نظرات  خود را معرفي كنند