زمان : 31 Shahrivar 1384 - 09:22
شناسه : 343
بازدید : 1217
اجراي 195 برنامه ويژه هفته دفاع مقدس در يزد اجراي 195 برنامه ويژه هفته دفاع مقدس در يزد

اجراي 195 برنامه ويژه هفته دفاع مقدس در يزد 


سخنگوي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از اجراي 195 برنامه فرهنگي، اجتماعي، تفريحي وورزشي در هفته دفاع مقدس در استان يزد خبر داد.

به گزارش واحد دريافت خبر يزدفردا ، سرهنگ دشتي از برگزاري رژه نيروهاي انتظامي و نظامي در جوار گلزار شهداي يزد در نخستين روز هفته دفاع مقدس و برپايي جشن ميلاد منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) به عنوان برنامه هاي ويژه اين هفته نام برد.
وي تجليل از شهدا و خانواده هاي معظم آنان ، تجليل از جانبازان و ايثارگران،‌ برگزاري اردوهاي فرهنگي داخل و خارج از استان، برگزاري صبحگاه مشترك نظامي و انتظامي، اعزام گروه هاي درماني به روستاهاي استان و معالجه رايگان بيماران در درمانگاه هاي استان را از جمله برنامه هاي دفاع مقدس در استان برشمرد.
وي از اجراي برنامه هاي فرهنگي از جمله برپايي مراسم شبي با قرآن و دعا ، اجراي مسابقات كتاب خواني و نقاشي كودكان در اين هفته خبر داد و افزود: در اين هفته همچنين برنامه هاي ورزشي در سطح استان اجرا خواهد شد.
سخنگوي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان كرد: 8 رزمايش امداد و نجات با حضور بيش از 5000 نفر در روزهاي ششم ، هفتم و هشتم مهرماه در مناطق مختلف استان برگزار مي شود.
يادآوري مي شود هفته دفاع مقدس از 31 شهريور ماه آغاز مي شود.