زمان : 04 Dey 1403 - 12:52
شناسه : 205756
بازدید : 2518
انتظار تسریع در روند تکمیل آسفالت بلوار حضرت آیت الله خامنه ای حق مردم است/ علی رغم تلاشهای صورت گرفته ولی سامانه ۱۳۷ همچنان نارضایتی مردم را در بر دارد انتظار تسریع در روند تکمیل آسفالت بلوار حضرت آیت الله خامنه ای حق مردم است/ علی رغم تلاشهای صورت گرفته ولی سامانه ۱۳۷ همچنان نارضایتی مردم را در بر دارد یزدفردا: نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری، تکمیل آسفالت بلوار آیت الله خامنه ای را هر چه سریعتر و تا قبل از شروع بارندگی ها و یخبندان زمستان در دستور کار قرار دهد.

به گزارش یزدفردا: نیکونژاد رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در ۲۲۵ مین جلسه صحن علنی شورا در نطق پیش از دستور خود گفت : بهسازی آسفالت بلوار آیت الله خامنه ای باید در اسرع وقت تکمیل شود و فاز نهایی آن به پایان برسد این درحالی است که شهرداری هیچ اطلاع رسانی در مورد وقفه ایجاد شده در روند تکمیل شدن این پروژه نداشته و مردم گلایه مند هستند که چرا نصفه و نیمه آسفالت رها شده است. باید کاری کرد تا در کمترین زمان ممکن مردم طعم شیرین خدمات دهی به شهروندان را بچشند و به همان نسبت پروژه ای که بی دلیل معطل بماند و یا در روند اجرای آن وقفه ایجاد شود کام مردم را تلخ می کند لذا انتظار دارند که شهرداری در این خصوص پاسخ دهد هرچند که با تدبیر بهتر و برنامه ریزی دقیق تر این امکان وجود داشت که ابتدا کانال دفع آبهای سطحی را ایجاد کرد و آن را به بلوار مرحوم ابوترابی متصل نمود سپس آسفالت بلوار را اجرا میکرد تا آسفالت بدون وقفه و یک دست، تکمیل شده تحویل داده می شد و مسیر برای مردم هموار میگردید. 

وی افزود: همچنین در مورد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد علی رغم اینکه از سال ۱۴۰۱ برخلاف مصوبه شورا اما با دستور شهردار محترم این سامانه را عملیاتی کرد و زیر ساخت هایی همچون محل و تجهیزات و نرم افزار و نیروی انسانی مورد نظر تأمین شد اما وقتی درخواست های مردمی پایش و هریک به مناطق و سازمان های مربوطه ارجاع می شود یا پیگیری نمی شود و یا با تاخیر و به کندی پیش می رود که موجب نارضایتی مردم شده است.

نیکونژاد ادامه داد: قرار بود این سامانه به یک مرکز واکنش سریع برای اورژانس شهری و پاسخگویی سریع و با ضرب الاجل به درخواست های شهروندان تبدیل شود ولی متاسفانه به صورت مکرر شهروندانی که با این سامانه تماس گرفته اند معترض هستند که پیگیری ها از ۲۰ روز تا یک ماه طول می کشد و بدتر اینکه در برخی از موارد به تماس گیرنده پیامکی مبنی بر اجرایی شدن کار و برطرف شدن مشکل ارسال می شود در حالیکه فرد مورد نظر هر روز دارد مشاهده می کند که هیچ اقدامی توسط شهرداری صورت نگرفته است.

عضو شورا گفت: قرار بود سامانه ۱۳۷ جهت اجرای سریع درخواست های مردمی فعالیت کند در حالیکه به نظر می رسد این روند به درستی اجرا نمی شود چرا که نصف این فرایند که توسط برج مراقبت انجام میشود خیلی منضبط و سیستمی و عالی انجام می شود و وقتی اعتراضات و درخواست های مردمی در این سامانه ثبت و جدا سازی و به رده های مربوطه ارسال می شود در فرآیند بعدی ، کار به درستی انجام نمی شود و یا با تاخیر اجرا میگردد و نتیجه اینکه هنوز تا رسیدن به هدف مورد نظر فاصله داریم و باید اصلاحاتی در آن ایجاد کرد تا به نتیجه مورد نظر برسیم.