زمان : 03 Aban 1403 - 17:53
شناسه : 201627
بازدید : 2569
برگزاری شب خاطره انار و زیتون، با محوریت کتاب سلوی در یزد برگزاری شب خاطره انار و زیتون، با محوریت کتاب سلوی در یزد یزدفردا: برنامه محفل راه با عنوان شب خاطره انار و زیتون با حضور راوی و نویسنده کتاب سلوی برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، برنامه محفل راه تحت عنوان شب خاطره انار و زیتون ویژه خواهران و با حضور سلوی فلسفی راوی و زینب کشاورز نویسنده کتاب سلوی ، چهارشنبه ۲ آبان در حسینیه عسگریه برگزار شد. 

این برنامه با هدف گرامیداشت و یادآوری    انسان‌هایی که با تلاش‌ های شبانه روزی خود از رزمندگان جبهه های جنگ پشتیبانی و حمایت می‌کردند و خصوصا معلمان فعال در این عرصه برگزار گردید.

در این برنامه پس بیان خاطرات پشتیبانی از جنگ توسط خانم فلسفی، بخش هایی از کتاب سلوی، توسط نویسنده ی آن و برای خواهران فعال فرهنگی برای حضار خوانده شد. این کتاب روایتگر فعالیت‌های خانم سلوی فلسفی معلم پرورشی دهه شصت در حوزه تربیتی و پشتیبانی از دفاع مقدس می باشد. 

همچنین در بخش پایانی برنامه دعای هفتم صحیفه سجادیه جهت پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان و سرزمین های اشغالی خوانده شد و در آخر برنامه کتاب با امضا نویسنده و راوی به فروش رسید و سود حاصل از فروش برای کمک به جبهه مقاومت فلسطین و لبنان ارسال گردید.

لازم به عنوان است که این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، حسینیه هنر (فرهنگسرای شهید حسن پور) و  قرارگاه بقیه الله برگزار شد.