زمان : 26 Mehr 1403 - 17:50
شناسه : 201452
بازدید : 2395
برگزاری دهمین نشست شب‌های فرهنگی در یزد برگزاری دهمین نشست شب‌های فرهنگی در یزد یزدفردا: رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا گفت: دهمین نشست شب‌های فرهنگی با محوریت عرفان در شعر و ادب فارسی در آخرین چهارشنبه ماه مهر برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: عباسعلی دانافر رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه شب های فرهنگی یکی از برنامه‌های فرهنگی این مجموعه است که چهارشنبه‌های پایان هر ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: با عنایت به اینکه  بزرگداشت سه شاعر برجسته ایران حافظ، مولانا و شمس تبریزی در ماه مهر است  به واسطه‌ی وجه مشترک این سه شاعر در عرفان، موضوع و محور این نشست از چهارشنبه‌های فرهنگی، عرفان در شعر و ادب فارسی انتخاب شد.

وی افزود: برگزاری شب‌های فرهنگی مرکز فرهنگ و هنر فردا یکساله شد و امشب دهمین شب از سلسله شب‌های فرهنگی این مرکز برگزار گردید.

عباسعلی دانافر به حضور دو شاعر مطرح استان یزد در این نشست اشاره و تصریح کرد: دکتر محمد خدادادی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه یزد،  که صاحب تالیفات بسیاری در حوزه‌ی عرفان در شعر و ادبیات فارسی هستند در این نشست سخنرانی نموده و همچنین دکتر قدیریان و دکتر فرزانه سعادتمند از شاعران مطرح استان یزد در این برنامه جهت شعرخوانی حضور داشتند.

لازم به ذکر است که در این نشست پرشور فرهنگی 2 برنامه‌ی شعرخوانی، یک برنامه‌ی حافظ خوانی و یک اجرای موسیقی سنتی اجرا شد.