کشف ۳۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در یزد
یزدفردا: فرمانده انتظامی شهرستان یزد از کشف ۳۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه و تحویل به مالباختگان در هفته گذشته خبر داد.
به گزارش یزدفردا: سرهنگ «اکبر شفیعی» در خصوص جزئیات این خبر گفت: در هفته گذشته با تلاش ماموران پلیس شهرستان یزد تعداد ۳۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه کشف و تعداد هفت نفر نیز دستگیر شدند.
وی افزود: از این تعداد وسیله نقلیه مکشوفه تعداد ۱۳ دستگاه خودرو و تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت بود که پس از طی مراحل قانونی مالباختگاه شناسایی و تحویل آنها شد.
شفیعی در پایان از شهروندان خواست: از پارک کردن خودرو در مکانهای تاریک و کوچههای خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگهای موجود در سطح شهر پارک کنند.