زمان : 02 Mehr 1403 - 21:42
شناسه : 200279
بازدید : 2626
مزاحمت به قیمت جان شهروندان مزاحمت به قیمت جان شهروندان یزدفردا: مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد: در نیمه نخست امسال بیش از ۶۰ هزار مزاحمت تلفنی برای این سازمان ثبت شده است.

به گزارش یزدفردا: علیرضا مسرت از برقراری ۸۰ هزار و ۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵ در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و هفت هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۳۹ تماس هم تماس‌های تکراری با سامانه بوده و پنج هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاوره‌های ایمنی انجامیده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس‌های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می‌دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.