به گزارش یزدفردا: علیرضا مسرت از برقراری ۸۰ هزار و ۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵ در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و هفت هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.
وی ادامه داد: سه هزار و ۳۹ تماس هم تماسهای تکراری با سامانه بوده و پنج هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاورههای ایمنی انجامیده است.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماسهای دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان میدهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.