ترخیص ۲۷ مصدوم حادثه اتوبوس بوشهریها از بیمارستانهای استان یزد
یزدفردا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: ۲۷ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس بوشهر - مشهد، پس از دریافت خدمات درمانی در اورژانسهای بیمارستانهای دانشگاه ترخیص شدند.
به گزارش یزدفردا: دکتر «علیرضا اسلامی» در خصوص مصدومان بستری شده در بخشهای تخصصی، افزود: هم اکنون ۱۴ مصدوم در بیمارستانهای استان شامل هفت مصدوم در بیمارستان شهید صدوقی، چهار مصدوم در بیمارستان شهید دکتر رهنمون، دو مصدوم در بیمارستان ضیایی اردکان و یک مصدوم بستری در بیمارستان افشار، بستری هستند.
بامداد دیروز ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، یکدستگاه اتوبوس مسافربری که از بوشهر به سمت مشهد حرکت می کرد در ۱۴۰ کیلومتری محور یزد به طبس حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد واژگون شد که این حادثه ۱۰ کشته و ۴۲ مصدوم بر جای گذاشت.