زمان : 07 Mordad 1403 - 01:34
شناسه : 197859
بازدید : 890
ایجاد اتاق معاضدت مالیاتی در استان به همت کانون کارفرمایان استان یزد : ایجاد اتاق معاضدت مالیاتی در استان امکان مشاوره ، ارسال فرم تبصره ماده 100 و تنظیم اظهارنامه مالیاتی بصورت رایگان برای کلیه صاحبان مشاغل استان فراهم است/ چهارشنبه دهم مردادماه

به گزارش سرپرستی یزد فردا :در نشستی مشترک با اعضاء کانون کارفرمایان استان ، اتاق اصناف و انجمن حسابداران و حسابرسان یزد که در محل کانون برگزارشد، اولین میز خدمت مالیاتی بصورت رایگان برای تمامی صاحبان مشاغل تصویب شد. 

ابراهیم زارع کمالی عضو هیئت مدیره انجمن حسابداران و حسابرسان استان در مصاحبه ای با یزد فردا عنوان کرد: با تلاش سایرین در نشستی مشترک و در راستای اهدافمان مقرر شد ضمن ایجاد اتاق معاضدت مالیاتی برای کارفرمایان استان در گام اول با عنایت به سوالات و چالشهای صاحبان مشاغل با موضوع تنظیم اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 روز چهارشنبه دهم مردادماه سالجاری با حضور متخصصین امر در خدمت تمامی اقشار و مودیان محترم مالیاتی باشیم.

زارع کمالی در ادامه افزود این فرصت با توجه به برنامه اعلامی از ساعت 8:30 الی 13 در محل کانون کارفرمایان استان واقع در بلوار 22 بهمن جنب باشگاه کارگران (کوچه معلم ) خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد مؤدیان محترم در صورت تمایل میتوانند با در دست داشتن مدارک برای ارسال فرم تبصره ماده 100 و یا مشاوره در تنظیم اظهارنامه در ساعات اعلامی برای اخذ خدمت مراجعه نمایند.

زارع کمالی افزود : این اتاق برنامه های گسترده ای را در استان خواهد داشت که متعاقبا به اطلاع کارفرمایان و مؤدیان مالیاتی خواهیم رساند .