زمان : 06 Mordad 1403 - 09:22
شناسه : 197839
بازدید : 2231
تالار مرکزی یزد، بزرگترین پروژه فرهنگی و هنری استان در سال‌های اخیر/ رونق فرهنگ و هنر در کشور با نگاه عمیق شهید جمهور به این حوزه/ ارتقاء چشمگیر سرانه فرهنگی و هنری استان به واسطه احداث تالار مرکزی یزد استاندار یزد مطرح کرد؛ تالار مرکزی یزد، بزرگترین پروژه فرهنگی و هنری استان در سال‌های اخیر/ رونق فرهنگ و هنر در کشور با نگاه عمیق شهید جمهور به این حوزه/ ارتقاء چشمگیر سرانه فرهنگی و هنری استان به واسطه احداث تالار مرکزی یزد استاندار یزد با اشاره به رونق فرهنگی و هنری استان در سه سال اخیر گفت: احداث تالار مرکزی یزد به واسطه وسعت و ظرفیت‌های بسیار زیاد، سرانه فرهنگی و هنری استان را به صورت چشمگیری ارتقا خواهد داد.

به گزارش یزدفردا: آیین افتتاح تالار مرکزی یزد (تالار رییس جمهور شهید؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی (ره) ) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار یزد، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و برخی از مسئولین ملی و استانی برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم با اظهار خرسندی از افتتاح بزرگترین پروژه‌ فرهنگی و هنری استان در دولت سیزدهم اظهار کرد: متاسفانه برخلاف برنامه‌ریزی‌ها، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی در فقدان شهید جمهور برگزار می‌شود.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه شهید رئیسی در مظلومیت همانند شهید بهشتی بود گفت: در تبلیغات انتخابات‌های سال ۱۴۰۰ و ۹۶ این نگاه وجود داشت که در صورت انتخاب شهید رئیسی شاهد دوران انسداد فرهنگ و هنر ایران خواهیم بود.
 
وی در همین راستا ادامه داد: اما این دوران به همت هنرمندان و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حمایت و پشتیبانی‌های وزارتخانه به دوران رشد و رونق فرهنگی و هنری استان تبدیل شد.
 
استاندار یزد با بیان اینکه در سال‌های اخیر هیچ گونه محدودیتی به لحاظ اجرای قانونمند موسیقی زنده و کنسرت وجود نداشته است، تصریح کرد: همچنین حمایت از هنرمندان تئاتر و سینما و برگزاری رویدادهای ملی و استانی طی سه سال گذشته نشان‌گر نگاه بلند و عمیق شهید رئیسی به این حوزه است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: احداث تالار مرکزی یزد به واسطه وسعت و ظرفیت‌های بسیار زیاد سرانه فرهنگی و هنری استان را به صورت چشمگیری ارتقا خواهد داد.  
 
فاطمی در پایان با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران اجرای این پروژه بزرگ فرهنگی در استان پس از ۱۸ سال خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد تداوم رونق هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در استان باشیم.