زمان : 05 Mordad 1403 - 19:19
شناسه : 197807
بازدید : 2529
تاکید امام جمعه بافق بر اعمال مزایای شهر‌های گرمسیری به مردم تاکید امام جمعه بافق بر اعمال مزایای شهر‌های گرمسیری به مردم یزدفردا: حجت السلام حسینی: مزایای مربوط به شهر‌های گرمسیری برای شهرستان بافق هم اعمال شود.

به گزارش یزدفردا: امام جمعه بافق در جمع نمازگزاران با اشاره به گرمی بیش از حد هوای این شهرستان گفت: در این چند روز هوای استان یزد بسیار گرم شده است و من خطاب به مسئولین در مرکز استان می‌گویم که اگر تازه هوای شهرتان داغ شده، هوای بافق از اردیبهشت ماه تاکنون همین گونه است. 

حجت الاسلام حسینی افزود: مسئولان قوانین اداره برق و گاز برای شهر‌هایی با این بیشینه دما را برای بافقی‌ها اعمال کنند و مزایای خاص را برای شهرما قائل شوند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت زمانی می‌تواند موفق باشد که قوه مقننه و قوه قضاییه، همراه دولت و نظام باشد گفت: هر سه قوا باید همراه، همدل و دلسوز همدیگر باشند چراکه اگر بخواهند سنگ اندازی کنند، قطعا پیشرفتی نخواهیم داشت. 

امام جمعه بافق افزود: رئیس جمهور منتخب باید کابینه خود را انتخاب کند و اگر مجلس سنگ اندازی کند، کار کشور زمین می‌ماند. 

او افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند خیلی سریع مسئله رأی اعتماد وزرا حل شود و به رئیس جمهور منتخب گفتند افرادی انقلابی، دلسوز، دشمن شناس و کار بلد انتخاب و فراجناحی عمل کند و دلسوز تمام کشور باشد. 

حجت الاسلام حسینی گفت: نظام ما کار آمد است و این مسئولین هستند که گاهی کار آمد نیستند، اگر برخی کار کنند و برخی کوتاهی کنند، اوضاع همین طور ثابت خواهد ماند.