مدیر کل هواشناسی استان یزد:
شدت گرما در یزد، هفته آینده بیشتر میشود
یزدفردا: مدیر کل هواشناسی استان یزد: افزایش نسبی دما تا ۳ روز آینده در استان تداوم خواهد داشت.
به گزارش یزدفردا: برهانی با اشاره به اینکه در ۳ روز آینده، افزایش نسبی دما و تداوم گرما را خواهیم داشت، گفت: در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش سرعت باد با احتمال گرد و خاک پیشبینی میشود.
وی اظهار داشت: از دوشنبه تا چهارشنبه با شمالی شدن جریانات، کاهش موقتی دما و در ادامه مجدداً افزایش دما و ماندگاری هوای گرم مورد انتظار است.