زمان : 31 Tir 1403 - 16:38
شناسه : 197631
بازدید : 2764
فرمانده سپاه الغدیر یزد: دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه است فرمانده جدید ناحیه مقاومت مهریز معارفه شد؛ فرمانده سپاه الغدیر یزد: دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه است یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که دشمن تلاش بر ناامیدی جامعه دارد، گفت: نباید خودمان به این هدف دشمن دامن بزنیم.

به گزارش یزدفردا: سردار «حسین زارع کمالی» امروز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و یأس و ناامیدی جامعه است و نباید خودمان به این هدف دامن بزنیم.

وی با اشاره به این که نامیدی هدفی جدی برای دشمن است، افزود: دشمن تلاش می‌کند که خودمان را از خودمان ناامید کند تا به اهداف خود برسد بنابراین باید به تقویت امیدواری و امید بخشی در جامعه بپردازیم و جهاد امید آفرینی را به همراه جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی در دستور کار قرار دهیم.

سردار زارع کمالی در ادامه بیان کرد: حرکت جهادی یعنی با مردم بودن و در کنار مردم بودن و باید بیشتر نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

این مقام ارشد نظامی در استان مهمترین ویژگی شهدا را از خود گذشتن برای اسلام دانست و گفت: باید جبهه حق را از باطل تشخیص دهیم و با شور و هیجان و معرفت و براساس شناخت اسلام و دشمن و نقشه‌های دشمن حرکت کنیم و در زمین دشمن، احساساتی بازی نکنیم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ «علی فاتحی» تقدیر و سرهنگ «جواد دشت آبادی» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج مهریز معرفی شد.