زمان : 31 Tir 1403 - 16:34
شناسه : 197629
بازدید : 2629
پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهر یزد از مردم، هیئت های مذهبی و عوامل برگزار کننده مراسم عزاداری دهه اول محرم و عاشورای حسینی پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهر یزد از مردم، هیئت های مذهبی و عوامل برگزار کننده مراسم عزاداری دهه اول محرم و عاشورای حسینی یزدفردا: عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی از عزاداری باشکوه مردم در دهه اول محرم و هیأت های مذهبی همچنین عوامل برگزاری مراسم در شهر یزد، تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

بار دیگر شهر یزد که از دیرباز با فرهنگ عاشورایی عجین بود در محرم امسال خالق صحنه های بی بدیلی از عشق و ارادت به سیدالشهداء(ع) شد و شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در جای جای این شهر، هم نوا با همه عزاداران حسینی در کشور و جهان به اقامه عزا پرداختند.

عزاداری امام حسین (ع) انسان‌ساز است و گریه بر مصیبت اهل بیت (ع) ثواب زیاد دارد و سوزاننده گناهان است. محرم فرصت مناسبی برای بصیرت بخشی به جامعه به خصوص نسل جوان است و باید نهایت بهره را در این ایام برد. در طول تاریخ نیز، خیمه عزای حسین (ع) بر ستون شور و شعور بر پا بوده و همین هم رمز ماندگاری عزای اباعبدالله (ع) در پس قرن‌ها است.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی خادمان در میزبانی و پذیرایی شایسته از زائران حسینی (ع)، از تلاش ها و زحمات تمامی دست‌اندرکاران و عوامل، به‌ویژه همکاری و محوریت مردم، شهرداری  نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، عوامل خدماتی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل، صدا و سیما، اصحاب رسانه و قلم و فضای مجازی و به ویژه مردم عزیز و شریف شهر دارالعباده یزد تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی این عزیزان شفاعت و یاری امام حسین(ع) را توأم با تندرستی و توفیقات روزافزون از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.