زمان : 31 Tir 1403 - 08:41
شناسه : 197601
بازدید : 2591
بازدید استاندار یزد از روند آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال بازدید استاندار یزد از روند آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به عزم جدی استان جهت آماده سازی ورزشگاه جهت میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به حجم بالای کار، هم اکنون هشت پیمانکار به صورت همزمان در ورزشگاه در حال فعالیت هستند.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی؛ استاندار یزد از روند آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ورزشگاه قرار گرفت.
 
استاندار یزد در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، با اشاره به عزم جدی استان جهت آماده سازی ورزشگاه جهت میزبانی از مسابقات، گفت: با توجه به حجم بالای کار، هم اکنون هشت پیمانکار به صورت همزمان در ورزشگاه در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در گفت و گو با پیمانکاران بر تسریع در روند امور تاکید شده است، اظهار کرد: به منظور پیگیری لحظه ای امور، یکی از معاونت های استانداری به طور ویژه و لحظه ای مسائل مرتبط را پیگیری می کند.

فاطمی در همین راستا خاطرنشان کرد: پیمانکاران و نیروهای آن ها به صورت سه شیفت و حتی در روزهای تعطیل مشغول اصلاح ایرادات جهت استانداردسازی ورزشگاه هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه اهتمام جدی استان بر آماده سازی ورزشگاه، پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر است گفت: براساس صحبت های انجام شده با رئیس فدراسیون فوتبال، ایشان نسبت به بازدید از ورزشگاه؛ پیش از ارزیابی نهایی وضعیت ورزشگاه، قول مساعد دادند.

فاطمی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دیدار با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال؛ در روز دوشنبه هفته جاری خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای اصلاح ایرادات و نواقص؛ در مهلت مقرر و میزبانی یزد از مسابقات لیگ برتر فوتبال انجام خواهیم داد.