زمان : 19 Tir 1403 - 10:45
شناسه : 189758
بازدید : 3381
معضل پارک کامیون در خیابان‌های مهریز مدیر انجمن صنفی رانندگان مهریز: معضل پارک کامیون در خیابان‌های مهریز یزدفردا: مدیر انجمن صنفی رانندگان مهریز: نبود پارکینگ در شهرستان سبب نارضایتی کامیون داران و شهروندان شده است.

به گزارش یزدفردا: حسینی در نشست با خبرنگاران مهریز گفت: نبود پارکینگ در شهرستان باعث شده تا رانندگان، وسایل نقلیه خود را در سطح شهر پارک کنند که این هم برای مردم و هم برای رانندگان مشکل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان مهریز در کنار جاده اصلی کشور و از موقعیت خاص جغرافیایی برخوردار است، افزود: وجود یک توقفگاه بزرگ و استاندارد با امکانات مناسب هم برای رفاه حال رانندگان سختکوش بومی و همچنین برای سایر رانندگان کشور در این مسیر بسیار ضروری است.

مدیر انجمن صنفی رانندگان مهریز از دیگر مشکلات اعضای این تشکل را نبود یک مرکز متمرکر نوبت‌دهی برای حمل بار توسط رانندگان در شهرستان ذکر کرد که باید برای نظارت و رعایت عدالت و پاسخگویی شفاف به جامعه هدف در منطقه با همکاری و پیگیری مسئولان ایجاد شود.

حسینی اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم دیگر رانندگان مهریزی اینست که حوزه جغرافیایی آن‌ها مشخص نیست و برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی هیچ توجهی به رانندگان شهرستان ندارد و این موجب ضرر و زیان فراوان به آن‌ها شده است.