زمان : 31 Shahrivar 1402 - 06:44
شناسه : 180367
بازدید : 3081
۵ سال حبس، سرنوشت هکری که مهمانی مختلط برگزار می کرد ۵ سال حبس، سرنوشت هکری که مهمانی مختلط برگزار می کرد یزدفردا: ۵ سال حبس، سرنوشت هکری که ده‌ها دختر و پسر جوان را در پارتی مختلط، دور هم جمع کرده بود.

به گزارش یزدفردا: بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب یزد؛ پس از انتشار فیلمی از یک پارتی مختلط توأم با مصرف مشروبات الکلی در فضای مجازی، با دستور قضایی و پس از تحقیقات لازم، پرونده در دادسرای یزد تشکیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

در حال حاضر، رأی محکومیت بدوی متهم به تحمل ۵ سال حبس، صادر شده است. محکوم که خود را هکر می‌نامد، در فضای مجازی فعالیت‌های مجرمانه‌ی دیگری نیز دارد که در دست بررسی است. 

 برگزاری مراسم‌های مختلط و به حالت نیمه عریان و همراه با مصرف مشروبات الکلی، علاوه بر پیامد‌های کیفری برای مرتکبان، موجب سوء استفاده‌های بعدی مجرمان حرفه‌ای از زنان و دختران حاضر در این مراسم‌های نیز خواهد شد. به گونه‌ای که شکایت‌های متعددی از اخاذی افراد حاضر و یا سوء استفاده از تصاویر افراد، در مراجع قضایی مطرح می‌شود. 

 لازم است والدین با ایجاد فضایی دوستانه، فرزندان خود را نسبت به عواقب شرکت در چنین مراسم‌هایی که گاهی به بهانه‌هایی مثل جشن تولد برگزار می‌شود، آگاه سازند.