زمان : 25 Esfand 1399 - 16:19
شناسه : 164750
بازدید : 3598
دستگیری کلاهبردار سایت "دیوار" در یزد دستگیری کلاهبردار سایت "دیوار" در یزد رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شخصی که اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان وام بانکی در سایت"دیوار"می کرد، خبرداد.

یزدفردا: سرهنگ "محمد رضا حناساب " در تشریح این خبر گفت: در پی شکایتی از سوی احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی جهت اخد وام بانکی مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم با شناسایی متقاضیان وام، خود را آشنا به مراحل قانونی و کارمندان بانک معرفی کرده و با وعده تسریع در روند دریافت وام، افراد را فریب داده و مبالغی از آنها جهت افتتاح حساب دریافت می کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تحقیق و بررسی های متعدد، ماموران موفق به شناسایی آدرس متهم شده و طی یک سری اقدامات پلیسی و هماهنگی های قضائی، به محل سکونت وی اعزام و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به منظور جلوگیری از موارد مشابه بیان داشت: افراد در مواقع انجام امور بانکی، مخصوصاً دریافت وام، شخصاً مراحل قانونی را طی کنند و از طریق مسیر های میانبر و یا اعتماد به افراد غریبه خود داری کنند تا در دام چنین کلاهبردارانی گرفتار نشوند.