زمان : 11 Azar 1399 - 14:25
شناسه : 162136
بازدید : 4720
پلمب ۱۷ واحد صنفی در مهریز پلمب ۱۷ واحد صنفی در مهریز ۱۷ واحد صنفی به دلیل اجرای محدودیت‌های مصوب ستاد ملی کرونا در طرح ضربتی بازرسی مشترک واحد بهداشت محیط مهریز پلمب شدند.

یزدفردا: دکتر «علیرضا پورمازار» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در این باره گفت: رویکرد اکیپ‌های نظارتی شهرستان مهریز تذکر لسانی به صنوف متخلف است اما در صورت بی‌توجهی واحدهای صنفی متخلف به تذکرات بازرسان، با برخورد قانونی و پلمب واحد مواجه خواهند شد.

وی تأکید کرد: برخی از واحدهای صنفی به هشدارها بی‌توجه هستند و اگر پلمب‌ها انجام نشود، قطعا شاهد قانون‌شکنی سایر اصناف نیز خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز ادامه داد: بیماری کرونا مشکلات اقتصادی فراوانی را برای مردم به ویژه اصناف بوجود آورده است اما حفظ سلامت عمومی از مهمترین اولویت‌ها بوده و اعمال محدودیت فعالیت برای صنوف در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

وی از مردم به عنوان محور اصلی اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها یاد و اظهار کرد: با مشارکت همه آحاد جامعه قطعا شاهد کنترل بیماری کرونا و کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌های ناشی از این بیماری خواهیم بود.

پورمازار ادامه داد: واحدهای فروش پوشاک، لوله و اتصالات، شیرینی فروشی، کافی شاپ، کارواش و خرازی پلمب شدند.