زمان : 19 Tir 1403 - 10:32
شناسه : 127515
بازدید : 7476
ديدار فرماندار و مديران ادارات بافق با امام جمعه شهرستان همزمان با اولين روز از هفته دولت ديدار فرماندار و مديران ادارات بافق با امام جمعه شهرستان در اولين روز از هفته دولت فرماندار بافق به اتفاق اعضاي شوراي اداري شهرستان با امام جمعه بافق ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با شروع هفته دولت فرماندار بافق به اتفاق مديران و مسئولان ادارات شهرستان ، با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق ديدار كردند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن عرض تبريك به مناسبت آغاز هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولتمرد رجائي و باهنر گفت: طي يكسال گذشته خدمات قابل توجهي توسط نظام اسلامي و دولت خدمتگزار به مردم سراسر كشور به ويژه در مناطق كمتر توسعه يافته و محروم از جمله شهرستان بافق ارائه شده كه عليرغم كارشكني ها و تحريمهاي دشمنان استكباري اين خدمات در تمامي زمينه ها رو به افزايش بوده و همچنان ادامه خواهد يافت.

سيد مهدي طلائي مقدم با تشریح دستاوردهای دولت در سطح کلان و به ویژه شهرستان بافق گفت: همه مدیران باید با تدبیر و تعقل در سایه همدلی و همزبانی تمام توان خود را برای خدمت و امید آفرینی به صاحبان اصلي نظام و دولت كه مردم مي باشند ، به کار گیرند.

وي تصریح کرد: هفته دولت موقعیت بسیار مناسبی است تا مسئولان کارهای انجام شده خود را به اطلاع ولی نعمت هایشان برسانند.

طلائي مقدم ضمن تقدیر از تلاش‌های خدمتگذاران صدیق به مردم و تشكر از خدمات و فعاليت هاي يك ساله ادارات شهرستان بافق اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت بیش از 25 طرح عمرانی، آب و فاضلاب، كشاورزي و بهداشتی ، راه و شهرسازي ، خدمات شهري و روستايي با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماينده دولت تدبير و اميد در شهرستان بافق با تاكيد بر همدلي ، وحدت و همصدايي كه در كشور بين مردم و مسئولان وجود دارد ،خاطر نشان كرد : موفقيت در برجام نمونه بارز وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان بود كه تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري به فرجام رسيد كه البته دشمنان همچنان درصد ناكامي و براندازي اين موفقيت هستند.

فرماندار بافق امنيت حاكم بر كشور را يكي از خدمات مهم دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت : به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش و همفكري و همدلي نيروي هاي امنيتي و انتظامي، كشور ايران در بين كشورهاي خاورميانه و دنيا از امنيت كامل و قابل توجهي برخوردار است.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق در اين ديدار ضمن تبريك هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي از خدمات دولتمردان در كشور بخصوص شهرستان بافق تشكر كرد و گفت : بايد مردم با وفاق و همدلي همراه و ياور دولت و مسئولان باشند، بايد دولت را در تمامي عرصه ها ياري كرد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با اشاره به امنيتي كه در دولت يازدهم بر كشور حاكم است گفت : كشور ايران با توجه به وضعيت 8200كيلومتر مرز مشتركي كه با كشورهاي همسايه دارد الحمدالله به همت و تلاش دولت و نيروهاي امنيتي ، تنها كشوري هستيم كه پابرجا و محكم مانده و به خاطر امنيت جايگاه كشور مرتفع شده است.

وي در ادامه به اثرات برجام و ناراحتي دشمنان از نتيجه برجام را يادآور شد و اظهار داشت : در كنار هر موفقيت و پيروزي مشكلاتي نيز نمايان ميشود كه مي شود با همدلي و وحدت بر تمام مشكلات پيروز شد.

در ادامه برخي از مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان به بيان عملكرد يكساله ارگان خود پرداختند.