زمان : 30 Farvardin 1395 - 21:56
شناسه : 121133
بازدید : 5314
دستبرد اينترنتي به حساب همكار دستبرد اينترنتي به حساب همكار


یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور"مجرم اينترنتي كه با سرقت اطلاعات حساب بانكي به حساب همكار خود دستبرد زده و اقدام به برداشت غير مجاز اينترنتي 20 ميليون ريال كرده بود توسط كارآگاهان پليس فتا اردبيل دستگير شد.
متن خبر:
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "حافظ شريفي" اظهار داشت: به دنبال مراجعه حضوري يكي از شهروندان اردبيلي به پليس فتا و ارائه شكوائيه اي مبني بر اينكه از حساب بانكي اش 20 ميليون ريال به صورت اينترنتي برداشت شده؛ بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.
رئيس پليس فتاي استان اردبيل افزود: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اين سرقت از طريق اطلاعات سيم كارت مربوط به تلفن همراه شاكي و به صورت خريد شارژ و انتقال وجه صورت گرفته، كه با پيگيري موضوع ردپاي يکي از همكاران شاكي به عنوان سارق اينترنتي پيرامون اين سرقت شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.
وي با اشاره به اينكه مجرم اينترنتي در ابتداي بازجويي ها منكر هرگونه اقدام مجرمانه بوده و از موضوع سرقت اظهار بي اطلاعي مي كرد؛ گفت: با ارائه دلايل و مستندات قانوني مجرم اينترنتي لب به سخن گشوده و به سرقت اينترنتي از حساب همكار خود اعتراف و پس از تكميل پرونده تحويل مقام قضايي شد.