زمان : 27 Bahman 1394 - 01:46
شناسه : 118860
بازدید : 9060
فروشندگان خودروهای مدل بالا مراقب باشند فروشندگان خودروهای مدل بالا مراقب باشند

یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" یزد- رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان درخواست كرد، مراقب ترفند و شیوه جدید سارقان در سرقت وجوه نقد، به بهانه خرید خودروهای مدل بالا باشند.


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "علیرضا خالقی" گفت: سودجویان و فرصت طلبان برای اخاذی و دست یافتن به اهداف پلید خود، یك شیوه جدید را اجرا می كنند كه لازم است، ‌شهروندان مراقب ترفند این افراد سود جو باشند.

وی ادامه داد: سارقان ابتدا از طریق آگهی فروش خودرو در جراید رسمی و یا سایر منابع اطلاع رسانی، مقدمات دیدار با خریداران خودروهای مدل بالا را فراهم می كنند و پس از تماس خریداران با آنها در یك محل كه از قبل مشخص شده است، با خریدار قرار ملاقات می گذارند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: هدف سارقان از این اقدام، سرقت وجوه نقد، چک پول و... خریداران خودروها است كه پس از فریب دادن خریدار و کشاندن آنان به محل های مورد نظر، ‌اقدام به سرقت از آنها می كنند.

خالقی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت با این ترفند، در برخی استان ها از جمله كلان شهرهای كشور و شهرستان شیراز، لازم است همشهریان در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده و یا برخورد با موارد مشكوك، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.