زمان : 21 Esfand 1394 - 19:46
شناسه : 118542
بازدید : 8542
كلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش خودرو كلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش خودرو

یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"فردی كه تحت عنوان فروش خودرو در اینترنت یكی از شهروندان را فریب داده بود و از او مبلغ 45 میلیون ریال كلاهبراری كرده بود توسط ماموران پلیس فتا اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ"غلامرضا شهریاری " رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت :در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ 45 میلیون ریال از او كلاهبرداری كرده رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت : شاكی مدعی بود در یكی از سایت های تبلیغاتی با یك آگهی در زمینه فروش خودرو مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می كند كه  از او مبلغ 45 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت تقاضا می كند .

سرهنگ شهریاری ادامه داد:فردشاكی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرك و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می كند.

این مقام انتظامی بیان داشت :ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یك عملیات ضربتی دستگیر كردند.

رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان به مردم توصیه كرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات كافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداری نمایند.