زمان : 11 Azar 1394 - 14:29
شناسه : 114968
بازدید : 15419
 نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل همین هفته آماده می‌شود/فروش ویندوز 10 فرا‌تر از حد انتظار بوده است/تمام چیزی که از بازخورد شما از ویندوز ۱۰ اتفاق می افتد بازخورد ویندوز 10 از مرز یک میلیون گذشت نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل همین هفته آماده می‌شود/فروش ویندوز 10 فرا‌تر از حد انتظار بوده است/تمام چیزی که از بازخورد شما از ویندوز ۱۰ اتفاق می افتد

نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل همین هفته آماده می‌شود

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "طبق یک گزارش جدید، اکنون که نسخه نهایی و بروزرسانی Threshold 2 نسخه PC ویندوز 10 عرضه شده، مایکروسافت به سختی سرگرم آماده کردن نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل است. به گفته این خبرهای تایید نشده، نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل ظرف هفته جاری آماده می‌شود.


طبق معمول مایکروسافت خود به طور رسمی اطلاعاتی ارائه نمی‌کند اما پیش بینی زمان عرضه ویندوز 10 موبایل، این دفعه طبق ویدئویی است که در صفحه رسمی محصولات Lumia در فیسبوک منتشر شده. ویدئو مورد بحث به زبان ایتالیایی است اما گفته می‌شود که این کارمند مایکروسافت در ویدئو زمان آماده شدن نسخه RTM ویندوز 10 موبایل را هفته جاری دست نشان کرده است. با این حال سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر، آقای گابریل آئول که معمولاً خبرهای مربوط به ویندوز 10 را اعلام می‌کند، چیز جدیدی ارائه نکرده است.
از آنجایی که مایکروسافت معمولاً بیلدهای جدید را در روزهای دوشنبه و اواخر هفته منتشر نمی‌کند، اگر این شایعات درست باشند، بیلد نهایی ویندوز 10 ظرف امروز و فردا عرضه می‌شود. اگر این بیلد منتشر شود، احتمالاً آخرین بیلد پیش نمایش پیش از نسخه RTM خواهد بود.

تمام چیزی که از بازخورد شما از ویندوز ۱۰ اتفاق می افتد

  • ۲۶ خرداد, ۱۳۹۴

 

اگر ویندوز اینسایدر هستید احتمالا با بازخورد برنامه ها در ویندوز 10 بسیار آشنا می باشید. اما چه چیزی دقیقا برای تمام آن بازخوردها اتفاق می افتد؟ خب، مایکروسافت بالاخره با جزئیات آن را توضیح داده است.

اگر شما یک ویندوز اینسایدر هستید احتمالا با بازخورد برنامه ها در ویندوز ۱۰ بسیار آشنا می باشید. اما چه چیزی دقیقا برای تمام آن بازخوردها اتفاق می افتد؟ خب، مایکروسافت بالاخره با جزئیات، نحوه برخوردش با بازخورد شما از ویندوز ۱۰ را توضیح داده است.

در حالی که بازخورد کاربر از شروع ویندوز ۱۰ بسیار مهم بوده است، این شرکت هنگام ساخت این سیستم عامل هرگز توضیح نداده که چگونه همه پیشنهادات ما مورد استفاده قرار گرفته است. مطمئنا، رفع اشکال عمومی، خوب بوده است، اما آیا دقیقا برای هر قطعه از داده ها همان چیزی که توسط کاربران ارائه شد اتفاق افتاده است؟

به گفته پست وبلاگ مایکروسافت، همه آن بازخوردها به دقت توسط هزاران معیار طبقه بندی شده اند، از جمله نسخه ساخت، دستگاه، زبان، سخت افزار، محل، ویژگی های اساسی، مشکل گزارش شده و غیره.

همه آن ها، در کنار ترجمه خودکار برای اقلام غیر انگلیسی، هر بار که یک کاربر بخشی از بازخورد را ثبت می کند اتفاق می افتد. اطلاعات پس از گردآوری برای ساختمان تیم ویندوز 10 در دسترس قرار می گیرد. بازخورد به طور خودکار به گروه مربوطه ارسال می شود و با توجه به اینکه یک پیشنهاد است و یا یک اشکال است که باید برطرف شود از هم جدا می شود.

همه آن ها، در کنار ترجمه خودکار برای اقلام غیر انگلیسی، هر بار که یک کاربر بخشی از بازخورد را ثبت می کند اتفاق می افتد. اطلاعات پس از گردآوری برای ساختمان تیم ویندوز ۱۰ در دسترس قرار می گیرد. بازخورد به طور خودکار به گروه مربوطه ارسال می شود و با توجه به اینکه یک پیشنهاد است و یا یک اشکال است که باید برطرف شود از هم جدا می شود.

مقدار بازخورد معمولا در چند روز اول پس از انتشار بیلد جدید هم برای تلفن های همراه و هم رایانه های شخصی بسیار زیاد بوده است. ایمیل خودکار، شامل بازخورد برجسته با بزرگترین تعداد رای، و همچنین مباحث جدید و روند موضوعی توسط سیستم به تیم مناسب فرستاده می شود.

خبر خوب این است که رای تنها متریکی نیست که در حال حاضر در نظر گرفته شده است. در واقع، مسائل و ویژگی های متعدد در نظر گرفته و رفع می شود، حتی با تعداد رای بسیار کم. و این به دلیل مرتب سازی خودکار بازخورد ها به دسته های درست و برای تیم های مناسب است.

خبر خوب این است که رای تنها متریکی نیست که در حال حاضر در نظر گرفته شده است. در واقع، مسائل و ویژگی های متعدد در نظر گرفته و رفع می شود، حتی با تعداد رای بسیار کم. و این به دلیل مرتب سازی خودکار بازخورد ها به دسته های درست و برای تیم های مناسب است.

همچنین اعضا می توانند به صورت دستی تمام مطالب را بررسی کنند، به یک داده ابری نگاه کنند، و تمام بازخورد مربوطه در ارتباط با یک ویژگی را در یک دسته گروه بندی کنند. همچنین یک تیم خاص می تواند درخواست رفع یک اشکال خاص را نیز داشته باشد.

همچنین اعضا می توانند به صورت دستی تمام مطالب را بررسی کنند، به یک داده ابری نگاه کنند، و تمام بازخورد مربوطه در ارتباط با یک ویژگی را در یک دسته گروه بندی کنند. همچنین یک تیم خاص می تواند درخواست رفع یک اشکال خاص را نیز داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است تیم کورتانا نیاز به اطلاعات شبکه و میکروفون داشته باشند، در حالی که تیم اج ممکن است به دنبال نشت حافظه و استفاده از پردازنده باشند. سیستم اطلاعات می داند چه چیزی را برای هر تیم جمع آوری کند.

پس از دریافت، تلفیق و اقدام بر اساس بازخوردها، تیم ها ممکن است، و البته در اکثر مواقع، کار خود از طریق یک نظرسنجی کوچک در ویندوز 10 پیگیری می کنند. از این طریق، مهندسان می توانند بررسی کنند که آیا کار آنها باعث بهبود تجربه کاربر از بیلدی به بیلد دیگر شده است و یا اینکه آیا تغییرات بیشتر مورد نیاز است.

پس از دریافت، تلفیق و اقدام بر اساس بازخوردها، تیم ها ممکن است، و البته در اکثر مواقع، کار خود از طریق یک نظرسنجی کوچک در ویندوز ۱۰ پیگیری می کنند. از این طریق، مهندسان می توانند بررسی کنند که آیا کار آنها باعث بهبود تجربه کاربر از بیلدی به بیلد دیگر شده است و یا اینکه آیا تغییرات بیشتر مورد نیاز است. آنها همچنین راه خوبی برای تست سناریو بسیار ویژه ای برای اطلاعات دقیق ارائه می دهند.

در نهایت تیم به دنبال راه های ساخت این تجربه حتی با شفافیت بیشتر، و نزدیک تر به گفت و گوی بین تیم توسعه داخل مایکروسافت و ویندوز اینسایدر است. یکی از اقدامات انجام شده در این جهت، برچسب های جدیدی است که به برنامه بازخورد ویندوز اضافه شده است. به زودی، به کاربران اطلاع داده می شود که آیا یک بخش از بازخورد که توسط تیم دریافت شده است، در حال کار بر روی آن هستند، و یا اینکه آن بازخورد، اجرا شده است.

در نهایت تیم به دنبال راه های ساخت این تجربه حتی با شفافیت بیشتر، و نزدیک تر به گفت و گوی بین تیم توسعه داخل مایکروسافت و ویندوز اینسایدر است. یکی از اقدامات انجام شده در این جهت، برچسب های جدیدی است که به برنامه بازخورد ویندوز اضافه شده است. به زودی، به کاربران اطلاع داده می شود که آیا یک بخش از بازخورد که توسط تیم دریافت شده است، در حال کار بر روی آن هستند، و یا اینکه آن بازخورد، اجرا شده است.

گذشته از همه این ها، به نظر می رسد مایکروسافت بر آن است که تغییر اساسی نماید و بازخورد کاربران یک ابزار ارزشمند برای بیشتر پیش رفتن خواهد بود، حتی فراتر از راه اندازی ویندوز ۱۰.

.فروش ویندوز 10 فرا‌تر از حد انتظار بوده است

مایکروسافت ویندوز 10 را در روز 7 مرداد همراه با دستگاه‌های مختلفی که مجهز به این سیستم عامل جدیدی بودند معرفی کرد تا کاربران انتخاب‌های زیادی مقابل خود  داشته باشند و نهایتاً به افزایش تمایل برای ارتقا بیانجامد. اکنون طبق گزارش‌ها مایکروسافت بیش از آنچه که تصور می‌شد در این کار موفق شده و ظرف تنها 50 روز از عرضه آن، ویندوز 10 فروش بسیار خوبی داشته است.

بر اساس آمار گردآوری شده از 28 فروشگاه خرده فروشی کامپیو‌تر در ایلات متحده، به گفته 17 درصد آن‌ها فروش این سیستم عامل فرا‌تر از انتظار‌ها بوده است. در کنار افزایش فروش ویندوز 10، تنوع کامپیوترهای شخصی در فروشگاه‌ها کاهش یافته که می‌تواند نشان از فروش بسیار خوب تبلت‌ها باشد. با ویندوز 10، مایکروسافت به طور هم زمان بر روی محصولات مختلفی تمرکز کرده است و تنها کامپیوترهای شخصی را در بر نمی‌گیرد.  ویندوز 10 با قابلیت‌ها و بهینه سازی‌های متعددی برای تبلت‌ها همراه است و همین تغییرات می‌توانند نقش اساسی در افزایش تقاضا برای تبلت‌ها داشته باشند.

مایکروسافت به تازگی آمار جدیدی از میزان استقبال از ویندوز 10 منتشر نکرده است اما در آخرین آمار ارائه شده، 75 میلیون کامپیو‌تر شخصی تا اوایل ماه سپتامبر به این سیستم عامل جدید ارتقا یافته بودند. بر اساس همین آمار انتظار می‌رود تا پایان ماه سپتامبر این مقدار به 100 میلیون کامپیو‌تر برسد و حتی به اعتقاد تحلیلگران، با رفع مشکلات ناسازگار در ارتقای به ویندوز 10، اکنون استقابل از این سیستم عامل می‌تواند بیش از پیش باشد.

مایکروسافت به منظور اطمینان از یک تجربه راضی کننده از ارتقا به ویندوز 10، این سیستم عامل جدید را به یکباره عرضه نکرد.

منبع: /منبع: neowinsoftpedia