زمان : 04 Aban 1394 - 11:18
شناسه : 112914
بازدید : 11301
کانسپت واقعی نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو در توکیو/عکس/ جدیدترین مدل آئودی در ایران اخبار بازار خوودرو - ایران و جهان کانسپت واقعی نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو در توکیو/عکس/ جدیدترین مدل آئودی در ایران

یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ -/عکس/ جدیدترین مدل آئودی در ایران

 

87530_834


 

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴


 
 
 

کانسپت واقعی نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو در توکیو

کانسپت ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو برای بیش از یک سال است که به صورت مجازی برای «رانندگی» در دسترس قرار گرفته است. ولی اکنون نیسان تأیید کرده که این کانسپت دارای یک نمونه واقعی در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اواخر این ماه میلادی خواهد بود.

اخبار خودرو – کانسپت ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو برای بیش از یک سال است که به صورت مجازی برای «رانندگی» در دسترس قرار گرفته است. ولی اکنون نیسان تأیید کرده که این کانسپت دارای یک نمونه واقعی در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اواخر این ماه میلادی خواهد بود. این کانسپت در عین حال، نشانه‌هایی از نسل بعد GT-R را در خود خواهد داشت.

Nissan-2020-Vision-2-526x296

کانسپت نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو اولین بار در ژوئن ۲۰۱۴ رونمایی شد و یک ماه بعد در شبیه‌ساز رانندگی گرن توریسمو ۶ در پلی‌استیشن ۳ در دسترس قرار گرفت. کانسپت واقعی ۲۰۲۰ ویژن GT که با همکاری «پلی‌فونی دیجیتال» توسعه پیدا کرده، اندکی با خودروی مسابقه‌ای دیجیتالی متفاوت است. این خودرو در نمایشگاه توکیو با رنگ قرمز آتشین (fire knight red) و با آخرین طراحی جلوپنجره V-موشن از نیسان به نمایش درخواهد آمد.

Nissan-2020-Vision-3-526x296 Nissan-2020-Vision-4-526x296

برخلاف مدل مسابقه‌ای ZEOD RC نیسان در رقابت‌های لمانز که برای پیشرانه از یک موتور ۱/۵ لیتری سه سیلندر با توربوشارژر و دو موتور الکتریکی استفاده می‌کرد، نسل بعدی GT-R احتمالاً از یک نسخه هیبریدی از موتور کنونی ۳/۸ لیتری دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۵۴۵ یا ۵۵۰ اسب‌بخار که توسط «نیسمو» و قهرمان ۹ دوره فرمول یک در بین سازندگان، «ویلیامز» توسعه داده شده، بهره‌مند خواهد بود.

Nissan-2020-Vision-1-526x296 Nissan-2020-Vision-10-526x296

پیشرانه هیبریدی ویلیامز (WHP) که سیستم فلای‌ویل کمپوزیت الکترومکانیکی را به‌وجود آورد، اکنون در مدل‌های مسابقه‌ای پورشه و آئودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با استفاده از یک تکنولوژی مشابه، خروجی نسل بعد GT-R را به حدود ۸۰۰ اسب‌بخار رسانده است. همچنین گفته می‌شود که نسل بعدی «گودزیلا»، وزن به مراتب کمتری نسبت به R35 خواهد داشت؛ یعنی مصرف بهتر سوخت، شتاب‌گیری سریعتر، حداکثر سرعت بالاتر و زمان‌های بهتر در پیست.

منبع:پدال