زمان : 21 Esfand 1394 - 23:48
شناسه : 112751
بازدید : 14713
برنده شدن در قرعه كشی دروغ بود برنده شدن در قرعه كشی دروغ بود

یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"فرمانده انتظامی شهرستان "كاشان" استان اصفهان از كلاهبرداری فردی که با وعده دروغین برنده شدن در قرعه كشی به صورت الكترونیكی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان كرده بود خبر داد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "مهدی پورغلامحسین" فرمانده انتظامی شهرستان كاشان اظهار داشت:در پی شكایت فردی مبنی بر اینكه  شخصی ناشناس با استفاده از دستگاه خود پرداز حساب اش را خالی كرده رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتای  این شهرستان قرار گرفت .

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: فرد كلاهبردار طی برقراری تماس تلفنی با وی به او اعلام كرده كه شما در قرعه كشی مبلغ چهار میلیون  و 500 هزار تومان برنده شده اید ،سریعا به دستگاه عابر بانك رفته و مراحلی را كه بیان می كنم انجام دهید،كه این شخص آن مراحل را انجام داده و پس از مدتی متوجه شده كه مبلغ 17 میلیون ریال از حساب اش كم شده است .

سرهنگ پور غلامحسین ادامه داد: ماموران با انجام یكسری كارهای تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و او را  دستگیر كنند .

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی كه با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سودجوئی عنوان كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشان  با اشاره تشكیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی به مردم توصیه كرد: كارت بانكی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید ، در صورت قرار دادن كارت خود در اختیار اقوام و آشنایان و یا هر شخص دیگر، سریعاً رمز اول و دوم آنرا تغییر دهید، سامانه پیامكی تراكنش های بانكی را فعال تا در صورت برداشت های احتمالی سریعاً از آن مطلع شوید و همچنین از صحت و سقم تماس ها و پیامك هایی با محتوای برنده شدن جوایز در قرعه كشی ها اطمینان حاصل نمایند.