زمان : 19 Tir 1403 - 10:39
شناسه : 104867
بازدید : 2817
پیام مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های میبد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های میبد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های میبد در پیامی روز ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی دهیاری های میبد، متن پیام سید ابوالقاسم حسینی بشرح زیر است :
بسمه تعالی
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه ‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است.
ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت و نیز مطرح کردن نام یا برند در بین این همه سازمان و شرکت که روزانه به تعداد آنها افزوده می‌شود، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن بر می‌آید.
روابط عمومی به دنبال سود دو طرفه‌است و مثل تبلیغات تنها به سود سازمان خود فکر نمی‌کند و در واقع روابط عمومی تلاش دارد تا با ارتباطی هدفمند و موثر، ضمن برآوردن نیازهای سازمان خود در جهت شکل دهی صحیح به ارتباط مشتریان و سازمانش اقدام کند و از این طریق ارتباط مخاطبان با سازمان را تسهیل کند.
اینجانب۲۷ اردیبهشت ماه ، روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمام اساتید و دانش پژوهان علوم ارتباطات در کشور، اصحاب رسانه و اهالی قلم و مدیران و کارشناسان و کارکنان خانواده بزرگ روابط عمومی تبریک عرض نموده و امید است با تدبیر و همت بلند این عزیزان به کسب توفیقات بیشتر نایل آمده و این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.
سید ابوالقاسم حسینی
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد