پیام سرپرست حوزه هنری استان یزد به مناسبت سالگرد شهادت حضرت آیت ا... صدوقی (ره) و سالروز ارتحال یادگار شهید محراب، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی(ره) امام جمعه فقید یزد.
به گزارش یزدفردا؛ سید ناصر امامی میبدی در این پیام آورده است: 11 تیرماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه شیخ الشهدای انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... حاج شیخ محمد صدوقی (ره) و درگذشت فرزند برومند ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی(ره) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد است، روزی غم انگیز و اندوه بار برای دیار دارالعباده و دارالعلم یزد و مردمان سخت کوش و ولایی اش.
شهید آیت ا... صدوقی (ره) عالمی عامل، مجاهدی خستگی ناپذیر، مسئولی متعهد و مردم دار و یار معمارکبیر انقلاب اسلامی در دوران تبعید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود. آن عالم ربانی که شیفته خدمت به اسلام ناب محمدی(ص) و مردم بود، در این راه، در ماه خدا به دست منافقان کوردل به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود نائل آمد و امام راحل عظیم الشأن در باره آن سالک راه حق فرمودند: "اسلام خدمتگزاری متعهد و ایران، فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد".
یادگار شهید محراب دیارمان نیز همواره در کنار پدر بزرگوارشان در خدمت به اسلام و ایران و حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و در تمامی عرصه های انقلاب حضوری فعال و مؤثر داشت. مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی(ره) در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر حضوری فعال داشت و درکنار پدر، روح امید و پیروزی را در دل رزمندگان و مجاهدان راه خدا می گستراند. امام جمعه فقید یزد همچون پدر گرانقدرشان، منشأ خیر و خدمات ارزنده و ماندگار برای استان و ایران بود و مردم این دیار تلاش های مجدانه آن عزیر سفر کرده را هرگز از یاد نخواهند برد.
هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی (ره) و یادگار عزیز ایشان، با حضور در مراسم بزرگداشتی که به همین مناسبت در استان برگزار می شود از عموم مردم متدین و همیشه درصحنه استان دعوت می نمایند تا در این مراسم حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند و بار دیگر با آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.
     

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا