یزدفردا :كارشناس و متخصص IT و مديريت اجرايي EMBA  و كانديداي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر يزد، نقش مردم را در انتخابات 24 خرداد، اصلي و تعيين كننده خواند.
فرزاد دهقان در گفتگو با خبرنگار یزدفردا  اظهار داشت: خداوند در قرآن كريم در سوره رعد آيه 11 مي فرمايد: خداوند سرنوشت هيچ قوم و ملتي را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند.
وي افزود: براي انتخاب افراد دلسوز و كارآمد، مردم بايد در انتخابات شركت كنند و نقش اصلي و تعيين كننده بر عهده مردم است.
اين كانديداي شوراي شهر يزد با بيان اينكه كانديداها بايد قول و عملشان يكي باشد، تصريح كرد: كانديداهاي اصلح بايد در ميدان سياست صادقانه عمل كنند، بر سر خدمت رقابت كنند، ذهنيت مردم را تخريب نكنند و خود را با نفي ديگر اثبات نكنند.
 وي در پاسخ به اين سئوال خبرنگار ما مبني بر اينكه خود شما به چه كانديدايي راي مي‌دهيد، تصريح كرد: من به كانديدايي راي مي دهم كه ولايت مدار، قانون مدار، مدير و مدبر، متعهد، متدين و متخصص، اهل مشورت و انتقادپذير باشد.
فرزاد دهقاني خاطرنشان كرد: كانديدايي از ديدگاه من اصلح است كه درد مردم را بفهمد و از بطن مردم باشد و در راستاي حل مشكلات مردم گام بردارد.
به گزارش یزد فردا، فرزاد دهقانی فیروزآبادی فرزند ولی الله در فروردین 1354 در فیروزآباد میبد به دنیا آمده دوره ابتدایی را در دبستان آزادی و دوره راهنمایی را در مدرسه مالک اشتر و دوره متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی میبد یه پایان رساند.
دوره کاردانی کامپیوتر را در دانشگاه اصفهان، دوره لیسانس کامپیوتر را در دانشگاه آزاد میبد و فوق لیسانس را در علوم تحقیقات واحد یزد طی کرده است.
وی دارای مدرک عالی خوشنویسی نسخ، ثلث و کتابت است و مدت 10 سال است كه مدیریت دفتر یزد موسسه آموزش عالی پارسه را بر عهده دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا