ستاد انتخاباتی فرزاد دهقانی:شورای شهر از افرادی تشكیل شده كه هر كدام دارای تخصص های ویژه در زمینه های مختلف هستند. مجموع مشورت و اجماع این نظریات كارشناسی باعث می شود تا شهر به صورت معقول و با توجه به اولویت نیازها، مسیر رشد و ترقی را طی كند.

اعضای شورای شهر باید نكاتی را مدنظر داشته باشند تا در اجرای مسئولیتی كه همشهریان یزدی بر عهده آنها گذاشته اند، موفق باشند.

در ابتدا باید شهر، مردم، فرهنگ، نیازها، توانایی های بالقوه را به خوبی بشناسند و برخاسته از بین خود مردم باشند تا درد مردم و نیازهایشان را به خوبی درك كنند و برای رفع آنها در سایه تعهد، تجربه، تخصص و توان اجرایی خود بكوشند.

شرایط و بستر مناسب را برای اشتغال قشر جوان فراهم كنند تا علاوه بر اشتغالزایی، به رشد آمار ازدواج و در نتیجه كاهش آمار تخلفات، اعتیاد و ... منجر شود.

فرزاد دهقانی، كاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد، زنان كه قشر مهمی از جامعه را تشكیل می دهند را مدنظر داشته و از ظرفیت ها و توانمندی این زنان در جامعه و حتی در محیط خانه با اشتغالزایی خانگی و ایجاد تسهیلات برای راه اندازی مشاغل خانگی استفاده كند تا علاوه بر حضور زنان در خانه و خانواده، كمكی به معیشت خانواده و استقلال مالی زنان نیز كرده باشد.

فرزاد دهقانی، كارشناس و متخصص آی تی، كاندیدای چهارمین دوره شورای شهر یزد است و كارنامه درخشانی در پرونده فرهنگی خود از جمله؛ مدیریت موسسه آموزش عالی پارسه در استان، مدیرعامل شركت رایانه ای رویای شرق، عضو هیئت مدیره و بازرس كل نظام صنفی رایانه ای استان، عضو هیئت مدیره شركت تعاونی تك فا، مشاور ارشد در تعریف مدل مطالعاتی و چشم انداز زمانی موسسات آموزشی و ... دارد، فردی است كه با پشتوانه سالها تخصص و تجربه پا به میدان رقابت برای خدمت به همشهریان یزدی نهاده است.

این كاندیدا، بسیاری از نخبگان و دارندگان رتبه های اول كنكور سراسری را تعلیم داده و مدیریت كرده است و امروز میخواهد با توكل به خدای تعالی و رای مردم فهیم و شریف یزد مسئولیتی خطیر را بر عهده بگیرد و برای جوانانی كه سرمایه شهر و دیارمان هستند، شرایط اشتغال را فراهم كند.

مهندس فرزاد دهقانی از مشكلات شهری نظیر معضل ترافیك نیز غافل نیست و برای برطرف كردن این مشكل برنامه ای مدون و علمی در دست دارد كه با صرف مدتها كار كارشناسی و بهره گیری از متخصصان و در جهت رفاه حال همشهریان یزدی گردآوری شده است.

به عنوان مثال، ایجاد پاركینگ های طبقاتی و یا جلوگیری از تمركز مراكز خرید و تجاری در مركز شهر و گسترش آنها به اطراف مناطق شهری برای سهولت دسترسی همشهریان و صرفه جویی در وقت و هزینه از آن جمله است.

مهندس دهقانی موارد دیگری مانند بهینه سازی، مرمت و نوسازی بافت فرسوده شهری و احیای بافت تاریخی وجذب هرچه بییشتر توریست و گردشگران را در برنامه كاری خود دارد.

وی به توزیع عدالت اجتماعی برای همه شهروندان كه همان پیشرفت عادلانه است، معتقد و به ایجاد واحد بین المللی در شهرداری برای تعامل و دیدار با سرمایه گذاران خارجی اهتمام دارد.

مهندس دهقانی، معتقد به تكریم ارباب رجوع و حفظ شان و شخصیت تمام همشهریان هنگام مراجعه به شورای اسلامی شهر یزد است.

وی در حمایت از ورزش همگانی، قهرمانی، باشگاه‌های ورزشی، نخبگان ورزشی با ایجاد زمین های ورزشی مثل زمین های چمن مصنوعی، سالنهای ورزشی مخصوص بانوان، بسیار مصمم است.

مهندس فرزاد دهقانی علاوه بر ارتباط دائمی با مردم و تعامل و پیوند با همشهریان به آموزش مداوم شهروندان برای آشنایی هرچه بهتر و بیشتر ایشان با قوانین شهروندی تاكید دارد.

دهقانی مصمم بر افزایش سلامت اداری شهرداری و پیگیری سریع شكایات مردمی در مورد نارسایی سازمان ها و ادارات از طریق مقامات مسئول است.

وی بهره گیری از توان علمی موجود در دانشگاه ها، برای برنامه ریزی هرچه بهتر شهری را برای رفع مشكلات شهر یزد و ایجاد رفاه و امنیت و مراكز تفریحی را از دیگر برنامه های خود عنوان كرد و افزود: توجه ویژه به مسائل شهری و حفظ محیط زیست و جلوگیری از دست اندازی در طبیعت، در كنار حل معضل ترافیك و آلایندگی صنایع آلاینده، یزد را تبدیل به شهری كویری اما با هوایی سالم و در امان از ذرات معلق در هوا و طوفان های شن خواهد كرد.

مهندس فرزاد دهقانی به دو نكته مهم تاكید دارد كه نخست توجه ویژه به اماكن مذهبی و برگزاری برنامه های فرهنگی در این اماكن مقدس و دیگری برگزاری دوره های شهروند الكترونیك برای ارتقا فرهنگ شهرنسینی در یزد است.

به گزارش یزد فردا، فرزاد دهقانی فیروزآبادی فرزند ولی الله در فروردین 1354 در فیروزآباد میبد به دنیا آمده دوره ابتدایی را در دبستان آزادی و دوره راهنمایی را در مدرسه مالک اشتر و دوره متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی میبد یه پایان رساند.

دوره کاردانی کامپیوتر را در دانشگاه اصفهان، دوره لیسانس کامپیوتر را در دانشگاه آزاد میبد و فوق لیسانس را در علوم تحقیقات واحد یزد طی کرده است.

وی دارای مدرک عالی خوشنویسی نسخ، ثلث و کتابت است و مدت 10 سال است كه مدیریت دفتر یزد موسسه آموزش عالی پارسه را بر عهده دارد..

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا