یزدفردا: نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد، خواستار کاهش ساعت کاری بانوان شاغل به چهار ساعت شد.

به گزارش یزدفردا: آیت الله ناصری  در نشست طرح سامان خانواده یکی از برنامه‌های دشمن را برنامه ریزی برای تخریب خانواده ها دانست و گفت: باید در حوزه حفظ خانواده وتعالی بخشی آن  کار کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم تا مردم گرفتار تبلیغات سوئ دشمن در این زمینه نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، اهمیت و جایگاه خانواده را خاطرنشان کرد و افزود: اگر خانواده دینی، علمی و معنوی باشد جامعه هم به سمت کمال پیش می‌رود.

آیت الله ناصری ارتباط بیشتر اعضای خانواده با یکدیگر را مهم و ضروری دانست و کاهش ساعت کاری بانوان شاغل در دستگاه‌ها را خواستار شد و افزود:ساعت کار بانوان باید چهار ساعت در روز باشد تا بتوانند وقت بیشتری را در کنار خانواده بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، تبیین فلسفه ازدواج و تشکیل خانواده را با بهره گیری از ظرفیت مشاوران خانواده خواستار شد و افزود: در موضوع فرزندآوری هم باید رازق بودن خداوند را مدنظر داشت و این موضوع برای خانواده‌ها تبیین شود.

استاندار هم مهمترین و بالادست‌ترین طرح در این خصوص را طرح سامان خانواده دانست و افزود: در اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها باید موضوع خانواده دیده شود.

فاطمی بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز این طرح، منابع مالی مناسب، تبلیغات و ترویج در صداوسیما، مردمی سازی طرح تاکید کرد.

رحیمی نسب، مسئول اجرای طرح سامان خانواده گفت: طرح سامان خانواده با هدف ساماندهی موضوعات مرتبط با خانواده و امر ازدواج  در راستای اثربخشی و کارایی بیشتر فعالیت‌های این حوزه از ماه خرداد سال جاری در استان یزد عملیاتی شده و تاکنون ۳۰۰ نشست در استان یزد با همین محور برگزار شده است.

در این نشست تعدادی از فرمانداران و نمایندگان دستگاه‌ها مهمترین اقدامات خود را در راستای اجرای این طرح بیان کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا