یزدفردا:

به گزارش یزدفردارئيس شورای اسلامي شهر یزد گفت: در جریان قطار مسافربری تهران_ یزد، امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) قرار داشت، مدنظر بانوی محجبه بود اما متاسفانه با توهین و بی احترامی توسط برخی افراد مواجه شد.

سیفی در هفتاد و هشتمین جلسه علنی صحن شورا، پنجم محرم روز ابا عبدالحسن فرزند گرامی امام حسن ( ع)  و اصحاب  را گرامی داشت و گفت: امام حسین (ع) برای قیام اهدافی را در نظر داشتند  که از جمله آنها اصلاح امت، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر (ص)،حمایت از حق و مبارزه با باطل، تشکیل حکومت اسلامی، مبارزه با جهل و نجات مردم از ذلیلت و گمراهی، اجرای عدالت، مقام شفاعت عزما، افشای چهره منافقانه بنی امیه، امتحان گسترده مسلمین برای حضور در صحنه اصلی و همراهی در قیام، بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص درگیری در قطار تهران_ یزد گفت: حرکت ارزشمند بانوی محجبه زینب جعفری فرزند شهید علی جعفری،  یعنی امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بود با توهین و درگیری مواجه شد که باعث تاسف است.

خوشبختانه دادستان محترم یزد برای پیگیری این جریان وارد عمل شده است و مقصران این توهین و بی احترامی، احضار شده اند، همچنین رئیس قطار برای بررسی این موضوع از خدمت تعلیق شده است. انتظار  میرود به طور جد مسئولین مربوطه این مسئله را پیگیری و به اذعان عموم مردم برسانند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا