یزدفردا: خط تولید رادیاتور پانلی کارخانه رامش تهویه ایساتیس بعد از یک سال تعطیلی توسط خیران یزدی راه اندازی شد و راه جلوگیری از رکود مجدد کارخانه تامین مواد اولیه اعلام شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت شهداب یزد: معاون دادستان کل کشور، رئیس کل دادگستری استان یزد، معاون استاندار و هیئت همراه از راه اندازی خط تولید رادیاتور پانلی کارخانه رامش تهویه ایساتیس بازدید کردند و در این بازدید بر تامین مواد اولیه این کارخانه برای جلوگیری از تعطیلی مجدد تاکید شد.

جان گرفتن دوباره شرکت ایساتیس و احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده توسط خیرین و اهالی صنعت استان یزد انجام شد.

مدیرعامل شرکت ایساتیس احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در شرکت رامش تهویه ایساتیس را مرهون حمایت های همه جانبه غلامرضا شایقی برشمرد و اظهار داشت: شرکت ایساتیس با سبد کالای مناسب از محصولات تولیدی خود با محوریت تولید پکیج و رادیاتور اوایل سال 87 راه‌اندازی شد و به علت نبود مواد اولیه و دیگر مشکلات در اواخر سال 99 منجر به تعطیلی شد که در تیرماه 1400 بخش عمده این شرکت توسط شرکت شهداب و شرکت آسفالت طوس خریداری شد و در بازه کمتر از یک سال با تعمیر و نگهداری و اورهال شدن خطوط تولید و تامین مواد اولیه روز پنج شنبه، پنجم خرداد ماه با حضور معاون دادستان کل کشور، رئیس کل دادگستری استان یزد، معاون استاندار و هیئت همراه مجدد راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت ایساتیس گفت: خط تولید پنل رادیاتور این شرکت اولین و مدرن ترین خط تمام اتوماتیک تولید رادیاتور پانلی در کشور می باشد که 150 نفر بصورت مستقیم و 400 نفر بصورت غیر مستقیم در این خط تولید مشغول به کار هستند.

وی ظرفیت تولید این خط را روزانه 2000 متر رادیاتور عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ایساتیس حمایت مسئولین در راستای تامین ورق های ST12 روغنی نورد سرد فولادی، تولیدی شرکت هایی از جمله فولاد مبارکه اصفهان توسط شرکت ایساتیس از انتظارات مدیران این شرکت است.

وی محصولات تولیدی این شرکت را پکیج، شوفاژ دیواری، کولر گازی اسپلیت دیواری و....نام برد و افزود: شرکت رامش تهویه ایساتیس سال 87تاسیس و مساحت این واحد تولیدی بالغ بر 48000متر مربع در 4 فاز می باشد که در شهرک صنعتی یزد واقع شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا