یزدفردا: چند روز پس از اینکه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما به صراحت اعلام کرد که باشگاه شهید قندی در ماجرای دیدار این تیم با سردار بوکان هیچ تخلف اثبات شده‌ای نداشته و ماجرا به شرط بندی یکی از بازیکنان تیم مقابل برمی‌گردد، این‌بار مجتبی پوربخش مجری برنامه لیگ یک شبکه ورزش در اتهامی سنگین مدعی شد: «رئیس هیئت فوتبال استان یزد سال گذشته به یکی از عوامل تیم‌های رقیب پیشنهاد سکه داده است.».

به گزارش یزدفردا: رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اعلام اینکه از مجتبی پوربخش مجری برنامه لیگ یک شبکه ورزش به دادگاه رسانه شکایت کرده‌ایم و سخت پیگیر داستان هستیم، گفت: کاملا مشخص است که بعضی از مجریان صداوسیما به هر عناوینی که شده به دنبال شهرت و یا قرار گرفتن در صدر اخبار و فضای مجازی هستند.

وی با بیان اینکه اتهام‌زنی بی پایه و اساس در شأن رسانه ملی و یک برنامه ورزشی نیست، اظهار کرد: هرچند که کاملا مشخص است این مجریان کنترل زیادی بر روی صحبت ‌های خود ندارند اما این دلیل نمی‌شود که ما از حق قانونی خود و فوتبال یزد کوتاه بیاییم.

امیر فرشاد تفکری بافقی افزود: از دادگاه رسانه سخت پیگیر هستیم تا فردی که این موضوع را مطرح کرده، ادعای خود و یا منبع این اتهام را مشخص کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: اگر هئیت فوتبال تا این اندازه پول داشت، ساختمان هیئت را بازسازی و تکمیل می‌کرد که آبروی فوتبال یزد باشد.

تفکری ادامه داد: از طرفی این اتهام‌زنی دقیقاً چند روز پس از اذعان محمد حسین میثاقی مجری شبکه سه به برائت شهید قندی در ماجرای تبانی در دیدار با سردار بوکان اتفاق افتاد که نشان می‌دهد یک کینه و عداوتی پشت این داستان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این ماجرا به این سادگی ها کوتاه نخواهیم آمد گفت: باید مشخص شود که منبع این اطلاعات چه کسی بوده است. اینکه شخص رئیس هیئت فوتبال تماس بگیرد و پیشنهاد سکه دهد، به هیچ عنوان عقلانی نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد در پایان در مورد پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان مبلغ جریمه باشگاه شهیدقندی در پرونده تبانی فصل گذشته نیز توضیح داد: هنوز پولی واریز نشده است اما پیگیر هستیم که حالا که کار به اینجا رسیده دیگر جریمه ای هم در کار نباشد و بخشیده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا