یزدفردا: رئیس شورای شهر یزد گفت: قطعاً مشکلات مطرح شده پاکبابنان در شورای اسلامی شهر پیگیری می شود.

به گزارش یزدفرداعزیزالله سیفی در نشست جمعی از پاکبانان شهر با مسؤلین شهر یزد، با اشاره به راهپیمایی حضوری روز جهانی قدس پس از دو سال محدودیتهای کرونایی، گفت: این عظمت و شکوه که امروز رقم خورد را باید شکرگذاری کنیم چرا که با وجود شرایط اقتصادی سخت تحمیل شده از سوی دشمن بر مردم، باز هم مردم پایبند بر آرمانهای نظام و انقلاب هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سیفی با بیان این که این حضور مردمی، مسئولیت متولیان و مدیران را دوچندان می کند، ابراز امیدواری کرد که مسئولان بتوانند وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهند و کوتاهی در این حوزه نداشته باشیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، شوراها حلقه ارتباط تنگاتنگ مردم با حکومت هستند، گاهی شوراها را پارلمانهای کوچک جهت تصمیم گیریهای محلی عنوان می کنند ولی امروز، روز همه مردم است چرا که با مشارکت خودشان، سرنوشت خود را رقم می زنند.

 رئیس شورای شهر یزد افزود: خوشبختانه ششمین دوره شورای شهر یزد با انتخاب اعضای انقلابی و پرکار و فعال شکل گرفت و برای شهرداری یکسری راهبردها تعریف شد که بودجه ۱۴۰۱  شهرداری نیز بر این اساس شکل گرفت که به خوبی در حال پیاده سازی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ی ابتدایی شورا اتمام طرحهای نیمه تمام شهرداری تعیین شد و در همین راستا نیز در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، خیلی از آنها به بهره برداری رسید و ادامه آنها را در نیمه اول امسال دنبال می‌کنیم و علاوه بر این نیز در هرسال یک طرح بزرگ را برای شهرداری تعریف کردیم.

وی افزود: در این چند ماه بیش از ۶۰ جلسه علنی و رسمی با ۱۳۳ مصوبه انجام شده که از این مصوبات چهار مصوبه توسط هیات تطبیق مورد اعتراض قرار گرفت و که آنها نیز توسط اعضای شورای شهر مورد پافشاری قرار گرفت که به شورای حل اختلاف استان ارجاع و دو مورد انها تایید شد.

سیفی در پایان نیز گفت: شورای شهر در هفته شوراها نیز برنامه دارد و هر روز در یکی از محلات شهر نشست با مردم داریم و مسائل انها را از نزدیک خواهیم داشت و علاوه بر این هر شب در سیمای یزد برنامه داریم و برنامه های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده است.

این مسئول یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را نیز گرامیداشت و با تبریک آن به پاکبابان، اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان نهاد اصلی در تولید را یادآور شد.

در این مراسم تعدادی از پاکبانان به نمایندگی از همکاران خود به بیان مسائب و مشکلات خود پرداختند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا