یزدفردا: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس: شورا‌های شهر و روستا زمینه ساز مشارکت کامل مردم در امور مربوط به خود هستند.

به گزارش یزدفردا: محمدصالح جوکار در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز شورا اظهار داشت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به برکت انقلاب اسلامی ایران زمینه مشارکت کامل مردم در امور مربوط به خود را به صورت کامل فراهم کرد و امروز به برکت این شوراها، تصمیم گیری در ارتباط با امور مختلف مرتبط با جامعه توسط نمایندگانی که انتخاب شده عموم مردم جامعه هستند انجام می‌شود.

وی افزود: شورا‌های شهر و روستا را به معنای واقعی کلمه می‌توان نمونه بارز مردم سالاری دینی دانست و نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز مشارکت مردم برای امور مردم در نظام اسلامی ایران است.

نماینده یزد و اشکذر اظهار داشت: ضمن تبریک این روز بزرگ به اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور عزیزمان ایران، از یکایک آن‌ها درخواست دارم از لحظه لحظه زمان خود برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها استفاده کرده و در تصمیم گیری‌ها توجه به مناطق محروم‌تر و ارائه خدمات به اقشار مستضعف جامعه را در اولویت برنامه‌ای قرار دهند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا