نماینده ولی فقیه در استان یزد: ما بر خلاف دشمن از فضای مجازی به خوبی بهره نگرفته و در حوزه دین و فرهنگ دینی مشکل پیام رسانی داریم.

به گزارش یزدفرداآیت الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای مهدویت استان یزد، مساله مهدویت را عجین شده با انقلاب و نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد در زمینه مهدویت و ظهور، مسائلی را مطرح می‌کنند که نتایج خوبی به دنبال نداشته و انحرافاتی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در حال حساسیت زدایی از مبانی و اصول و بینات انقلاب هستند، تصریح کرد: مهدویت از جمله مواردی است که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده تا مردم را با ایجاد شبهات و انحرافات از امامت و ولایت جدا کند.


امام جمعه یزد تصریح کرد: امروز در حوزه دین و فرهنگ دینی مشکل پیام رسانی داریم، در حالی که دشمن از فضای مجازی جهت گسترش اهداف و برنامه‌های خود حداکثر استفاده را می‌کند و ما نیز باید با برنامه ریزی و تولید محتوا‌های مفید و جذاب بتوانیم از این فضا جهت پیام رسانی دینی استفاده کنیم.

ناصری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز در استان یزد داریم که نتوانسته ایم تعداد کثیری از آن‌ها را زیر پوشش قرار دهیم در حالی که این‌ها یک ظرفیت بزرگ برای کادرسازی برای نظام اسلامی به شمار می‌روند.

وی تقویت نظام اسلامی و توانمندسازی جوانان در مسیر اصل انقلاب را حرکت به سمت انقلاب حضرت مهدی (عج) خواند و افزود: اگر تربیت دینی و تربیت اسلامی قوی در مدارس داشته باشیم و روحیه استکبارستیزی و تربیت انقلابی را در خود تقویت کنیم، در مسیر انقلاب امام زمان (عج) قرار گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اگر در همه این همایش‌هایی که با عنوان و محور مهدویت برگزار می‌شود، بتوانیم تربیت اسلامی ناب، تربیت انسان‌های مومن و دارای غیرت دینی را تقویت کنیم، مسیر نهضت مهدوی را برای آن‌ها مشخص کرده ایم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا