نماینده ولی فقیه در استان یزد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی ، ایران آباد و آزاد و مستقل و قوی را برنمی تابد.

به گزارش یزدفرداآیت الله ناصری دقایقی پیش با حضور در مسجد روضه محمدیه، رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صندوق انداخت.

وی گفت: مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی به معنای گام برداشتن در راه خدا و تقویت اسلام و استقلال و آزادی کشور و شادی روح امام و شهدا است.

امام جمعه یزد افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، دشمنان اسلام و استقلال و عظمت ملت ایران هستند چرا که نمی‌خواهند اسلام و نامی از آن بر روی زمین باقی بماند.

ناصری با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ایران زیر چتر آن‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی ، ایران آباد و آزاد و مستقل و قوی را برنمی تابد و به همین دلیل است که بیش از ۴۰ سال است انواع فشار و تحریم و جنگ را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

وی رای دادن به معنای حفظ عزت و رای ندادن را تقویت خواسته دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: مردم تاکنون مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته و تا پایان زمان رای گیری حضور پرشوری خواهند داشت.

ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌ها همچنان بیدار بوده و نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادمه داد: اوباما اعتراف کرد که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اجرا کرده و پس از آن نیز تحریم‌ها افزایش یافت تا ما زانو بزنیم. اگر یک دهم این تحریم‌ها بر کشور دیگری تحمیل می‌شد آن کشور تاکنون نابود شده بود.

ناصری خاطرنشان ساخت: دشمنان آرزو می‌کنند مردم سست شده و از حکومت انقلابی حمایت نکنند و به همین دلیل موانع شدیدی را به وجود آورده و حتی سرمایه ما را بلوکه کرده اند، ولی به یاری خداوند متعال و کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی به اوج قله می‌رسد و پرچم ایران اسلامی قوی را به امام زمان تحویل می‌دهد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا