نماینده کارگران شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ضمن تشریح اقدامات انجام شده، سال ۱۴۰۰ را سالی امیدوار کننده برای قشر کارگر این شرکت دانست.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، جابر برومند، با اشاره به اینکه از مجموع ۴۵۰ پرسنل شرکت، ۱۸۵ نفر با حکم کارگری مشغول به خدمت هستند ابراز امیدواری کرد تا با رفع مشکلات و افزایش رضایت‌مندی این دسته از همکاران، رضایت بیش از ۴۰ درصد پرسنل و در پی آن افزایش بهره‌وری در شرکت رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه نماینده کارگران از قبل به صورت غیررسمی در شرکت وجود داشته و از سال ۹۸ با همکاری و هماهنگی اداره کار شهرستان، این موضوع به صورت رسمی شناخته شد، افزود: در پاییز ۹۸ برای افراد علاقمند به نمایندگی کارگران، اطلاعیه‌ای ارسال شد و پس از رای‌گیری با حضور نماینده اداره کار و نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای یزد، اینجانب به عنوان نماینده کارگران شرکت انتخاب شدم.

برومند در ادامه، شرکت در جلسات کمیته طرح طبقه‌بندی، شرکت در جلسات کمیته انضباطی و پیگیری مشکلات کارگران را از جمله وظایف و اقدامات انجام شده توسط نماینده کارگران شرکت عنوان کرده و افزود: برقراری جمعه‌کاری برای کارگران یکی از درخواست‌های مهم کارگران شرکت بود که با برگزاری جلسات و پیگیری‌های لازم، این موضوع به تصویب رسیده و پس از تدوین شیوه اجرا و ضوابط مربوطه، از سال گذشته در حال پرداخت است.

وی همچنین یکسان سازی شیوه پرداخت کارانه و حق جذب و تفاوت‌های قرارداد‌های کاری را از جمله خواسته‌های کارگران شرکت عنوان کرده و افزود: نامه نگاری با معاونت‌های منابع انسانی و برنامه‌ریزی شرکت نیز انجام شده و رویکرد‌های مثبتی رقم خورده است. امید داریم در سال ۱۴۰۰، این رویکرد‌ها تحقق یافته و اتفاقات رضایت‌بخشی برای کارگران شرکت برق منطقه‌‌ای یزد رقم بخورد.

  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا