استاندار یزد: همه دستگاه‌های خدمت رسان استان باید طرح‌های اقدام ملی مسکن را خارج از بروکراسی معمول موضوعات مرتبط با این طرح در دستور کار قرار دهند.

به گزارش یزدفردا، محمدعلی طالبی در نشست شورای مسکن استان یزد بر ضرورت تهیه جدول هفتگی از آخرین وضعیت طرح‌های طرح اقدام ملی مسکن و همچنین تهیه و تدوین برنامه زمانبندی تکمیل و بهره برداری از طرح‌های شهرستان‌های مختلف در شش ماهه دوم سال جاری تأکید کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌های خدمت رسان استان از جمله آبفا، شرکت توزیع برق، اداره گاز و ... به منظور تسریع در اجرای طرح ها، طرح‌های اقدام ملی مسکن را در اولویت قرار داده و خارج از بروکراسی معمول موضوعات مرتبط با این طرح را در دستور کار قرار دهند.

استاندار یزد با اشاره به بهره برداری از اولین طرح اقدام ملی مسکن کشور در استان یزد، اظهار داشت: این برند خوب باید در اجرای دیگر طرح‌های اقدام ملی مسکن استان حفظ شود تا در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی، طرح‌های مسکن سازی این طرح در استان نسبت به سایر مناطق کشور از شرایط بهتری برخوردار باشند.

طالبی درباره مشکل زمین شهر‌های زارچ و اشکذر گفت: با توجه به ظرفیت قانونی موجود در استان باید موضوع تامین زمین شهر‌های مذکور ظرف یک هفته آینده حل شود، همچنین در این راستا مجوز‌های لازم برای تسریع در فرآیند آغاز این طرح‌ها صادر خواهد شد.

وی از بهره برداری از طرح ۲۰۰ واحدی شهر یزد و طرح ۱۷۳ واحدی شهر مهریز تا مهرماه سال آینده خبر داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا