مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان گفت: 82 نفر در یزد برای عضویت در هیات مدیره این شرکت نام نویسی کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد علی نمازی افزود: افراد صاحب صلاحیت فنی و حرفه‌ای این افراد توسط سازمان بورس و ارواق بهادار بررسی و پس تائید، اسامی آنان برای انتخاب به سهامداران اعلام می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام اشخاص حقیقی برای عضویت در هیات مدیره پایان یافته است اظهار داشت: آخرین مهلت اعلام تقاضای اشخاص حقوقی برای نامزدی هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ می باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: آن دسته از اشخاص حقوقی که تمایل به حضور در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت دارند، تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری مهلت دارند تقاضای خود را به صورت مکتوب به سازمان بورس ارسال کنند.

وی زمان برگزاری انتخابات مجامع شرکت های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد امسال بیان‌ و خاطرنشان کرد: این فرآیند به صورت الکترونیکی  برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد سهام عدالت استان از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند، خواست تا برای حفظ حقوق خود و بهره مندی از مزایای این سهام در این انتخابات شرکت فعال داشته باشند و افراد شایسته، دلسوز و کارآمد را انتخاب کنند.

وی تکمیل اطلاعات در سامانه سجام و احراز هویت را برای سهامداران جهت شرکت در انتخابات ضروری دانست و گفت: سهامداران می توانند ثبت نام در سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری این استان  620 هزار نفر دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزاد سازی سهام عدالت 30 درصد روش مستقیم و 70 درصد روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا