در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر استفاده از فضای مجازی و رسانه ها برای ایجاد نشاط اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر تاکید شد.

یزدفرداهفتمین نشست مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل سالن تلاش این اداره کل برگزار شد.
تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید یکی از شادترین و مفرح ترین روزها برای مردم باشد.
وی ادامه داد: به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمی توان مراسم های دورهمی و جشن ها را برگزار کرد؛ لذا باید از تمام ظرفیت های رسانه و فضای مجازی برای ایجاد نشاط اجتماعی بهره برد.
تشکری با اشاره به اینکه 15 بهمن ماه سالروز تولد حضرت زهرا(س) است خاطر نشان کرد: گرامیداشت این روز بزرگ برای کارکنان خانم دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارگران زن در واحدهای تولیدی استان باید در دستور کار قرار گیرد.
برگزاری برنامه های یکپارچه در ایام الله دهه فجر توسط دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: برگزاری مراسم های مشترک و یکپارچه در دستور کار مدیران شورای هماهنگی است. در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح چندین پروژه و مرکز، ارائه خدمات الکترونیکی توسط بانک های عضو شورای هماهنگی و ... در استان هستیم.
در این نشست هر کدام از مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان برنامه های خود را برای گرامیداشت ایام ا... دهه فجر اعلام کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا