حسینی گفت: میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در محل حادثه ۲۱ دقیقه و ۳۲ ثانیه است.

یزدفردا: حسینی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳۷ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل، ۱۵ عملیات جاده ای، شش مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات شهری، ۱۱ مورد سیل و آب گرفتگی و چهار عملیات کوهستان بوده است.

او افزود: در این عملیات‌ها ۱۱۱ نفر دچار حادثه شدند که ۲۹ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۱۲ نفر در خدمات حضوری، سه نفر در خدمات شهری، ۵۹ نفر در سیل و آب گرفتگی و هشت نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات شش نفر نجات یافتند که به وسیله آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسینی افزود: ۱۳۱ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۹ تیم به همراه ۱۶ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای پنج مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۲۱ دقیقه و ۳۲ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و یک دقیقه و چهار ثانیه اعلام کرد.

او گفت: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا