یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از تهدیدهای جدی برای انقلاب و دفاع مقدس جریان تحریف است که اگر این جریان شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد.

یزدفردا: سرهنگ احمدعلی زارع زاده عصر امروز در گردهمایی اساتید بسیجی استان یزد در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از خطرات تهدیدکننده انقلاب و دفاع مقدس جریان تحریف است که اگر این جریان شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست می‌خورد.

وی افزود: اگر تمام استادان کشور و دانشگاه‌های استان یزد همراهی کنند، می‌توانند ابتدا جریان تحریف و سپس جریان تحریم را شکست دهند.

زارع زاده ادامه داد: امام علی (ع) از جریان تحریف ضربت خورد و به شهادت رسید، امام حسن (ع) به خاطر جریان تحریف، صلح اجباری را پذیرفت و امام حسین (ع) نیز به دلیل تحریف در دین به شهادت رسید و اکنون هم عده‌ای به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند.

وی، هدف دشمن از راه اندازی جنگ تحمیلی را نابودی انقلاب دانست و عنوان کرد: بقیه امور مثل قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر و تجزیه خوزستان و اروندرود بهانه بود.

زارع زاده تصریح کرد: اگر باز فضای قبل از جنگ در کشور اتفاق بیفتد و لیبرال‌ها و ملی‌گراها قدرت پیدا کنند، صدام دیگری می‌تواند به ما حمله کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اعزام‌های گسترده به جبهه‌ها نیز بیان کرد: فقط اعزام ۳۰۰ نفر از سپاهیان محمد رسول الله (ص) به جبهه در یک روز، همراه با ۱۲ روحانی در سال ۶۵ در شهرستان مهریز اتفاق افتاد.

زارع‌زاده سپس به نقل خاطره‌ای از دو شهید از خانواده یزدانی در فتح آباد شهرستان خاتم با فاصله پنج روز اشاره کرد و افزود: محمود یزدانی دانشجوی دانشگاه شریف و دیگری مسیب یزدانی معلم بود و چون هنگام مجلس ترحیم شهید اول می‌خواستند خبر شهادت مسیب یزدانی فرزند دوم را پنهان کنند، پدر شهید با روحیه بالا گفت: دیشب خواب دیدم که ساعت ۱۱ شب، فرزند دوم من مسیب یزدانی به شهادت رسیده است.

این مراسم به دعوت بسیج اساتید استان یزد و با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه یزد با حضور اساتید دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا