مسئول هیئت انصار ولایت یزد با تاکید بر اینکه نمایندگان باید مانند ضعیف‌ترین مردم یا حداقل مردم معمولی زندگی کنند، گفت: از مجمع نمایندگان استان درخواست داریم نشان دهند که انقلابی هستند.

یزدفردا: حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، عصر امروز در جمع جوانان هیئت انصار ولایت یزد با اشاره به سیره شهدا در دوران دفاع مقدس و حتی پس از آن، به تشریح نمونه‌هایی از ساده‌زیستی شهدا پرداخت و از مسئولان خواست که حداقل مانند مردم معمولی زندگی کنند.

وی با اشاره به سیره برخی شهدا از جمله شهید احمد کاظمی افزود: وقتی در محل کار، برای شهید حاج احمد کاظمی موز می‌آورند ایشان آن را نمی‌خورد چون به دیگر سربازهای آنجا موز ندادند یا وقتی پدر شهید حاج ابراهیم همت به منطقه می‌رود تا او را ببیند، مشاهده می‌کند پسرش یک پوتین بسیار کهنه پوشیده است، از اطرافیان سوال می‌کند مگر دولت به شما پوتین نو نمی‌دهد! حاج ابراهیم فرمانده لشکر است، درست نیست پوتین او این قدر کهنه باشد! این شخص می‌گوید ما بارها به حاج ابراهیم گفته‌ایم ولی ایشان قبول نمی‌کند، می‌گوید اگر بقیه رزمنده‌ها پوتین نو پوشیدند، من هم می‌پوشم یا در جای دیگر نقل شده اگر رزمنده‌ها زیر آفتاب بودند، شهید همت هم می‌آمد مانند آنان، زیر آفتاب می‌ایستاد و با آنها صحبت می‌کرد و این سیره شهدای ما بوده است.

مهدوی نژاد عنوان کرد: آن وقت اکنون می‌بینیم بعضی از نمایندگان ما خودروهای گران‌قیمت را با تسهیلات دولتی ارزان‌تر می‌خرند و استفاده می‌کنند. آیا بقیه مردم هم می‌توانند چنین خودروهایی سوار شوند؟! این ویژه‌خواری‌ها و رفتارهای طاغوتی، سیره شهدا و سیره کسانی که خود را در محضر امام زمان (عج) می‌بینند، نیست.

وی تصریح کرد: مردم به این مجلس انقلابی امید بسته‌اند و امیدوارم این مجلس، باور و امید مردم را خراب نکند، اگر مشکل مردم حل نشده است، نمایندگان هم مثل بقیه و بلکه مثل ضعیف‌ترین مردم زندگی کنند، نه اینکه یک نماینده بگوید من خودروی شاسی‌بلند می‌خواهم، چون باید به محرومان سر بزنیم و در آن مناطق نمی‌شود با ماشین معمولی رفت.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد در با اشاره به اینکه امروز مردم ما در تأمین مایحتاج اولیه خود دچار مشکل هستند، گفت: ما از مجمع نمایندگان استان درخواست داریم نشان بدهند که انقلابی هستند و دغدغه مردم را دارند. در چنین شرایطی چرا باید ۱۵۰۰ واکسن یا خودروهای گران‌قیمت فقط برای مجلسی‌ها باشد و به چه دلیل نماینده مجلس باید چنین امتیازاتی داشته باشد؟!

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) در دوران حکومت خود در حد ضعیف‌ترین مردم زندگی می‌کردند، خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: شما هم اگر نماینده مردم هستید، مثل ضعیف‌ترین مردم، یا لااقل مثل مردم معمولی زندگی کنید. مردم هم توقع ندارند شما در سطح ضعیف‌ترین مردم باشید و امیدواریم که مجلسی‌های ما، امید مستضعفین را ناامید نکنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا